فرمانده قرارگاه عملیاتی مقابله با کرونا ایلام از ممنوعیت ورود مسافران خوزستانی به شهرهای جنوبی استان ایلام خبر داد.
کد خبر: ۹۴۱۶۷۱
تاریخ انتشار: ۲۹ بهمن ۱۳۹۹ - ۲۳:۰۷ 17 February 2021

به گزارش تابناک ایلام ؛  معروف بسطامی روز چهارشنبه در هفدهمین جلسه قرارگاه عملیاتی مقابله با کرونا با اعلام هشدار در خصوص کاهش رعایت پروتکل های بهداشتی در سطوح مختلف و ورود به پیک چهارم کرونا از فرماندار دهلران، پلیس راه و دانشگاه علوم پزشکی خواست با همکاری سایر دستگاه ها در ورودی‌های استان از سمت خوزستان مستقر و اقدامات مورد نیاز در خصوص محدودیت تردد به استان را ایجاد کنند.

وی با اشاره به پیک چهارم در تعدادی از استان های همجوار تاکید کرد: در برخی شهرستان های استان اوضاع مستعد پیک پرخطر بعدی است ، لذا کنترل و مدیریت آن در داخل استان نیازمند همراهی و همدلی همگانی است.

بسطامی یادآور شد: به سازمان بازرسی، نیروی انتظامی و فرمانداران ابلاغ شده است که با متخلفان در هر سطح و جایگاهی که هستند؛ بدون اغماض برخورد قاطع کنند چرا که سلامت عمومی مردم خط قرمز ماست.

وی اضافه کرد: برگزاری هرگونه همایش، تجمع و نمایشگاه در سطح استان ممنوع است و اگر شیوع ویروس کنترل نشود، مجبور خواهیم شد فعالیت تعداد زیادی از اصناف را با لاجبار محدود کنیم.

فرمانده قرارگاه عملیاتی مقابله با کرونا ایلام خواستار برخورد با شعب بانکی متخلف در زمینه عدم رعایت پروتکل ها شد و گفت: برخورد با بانک هایی که شیوه نامه ها را رعایت نمی کنند، در دستور کار سازمان بازرسی و اداره کل بازرسی استانداری قرار دارد و مدیران بانک ها به لحاظ محیط‌های پر خطری که دارند؛ بیش از سایر دستگاه ها موظف به رعایت دستورالعمل ها بهداشتی هستند و باید کامل رعایت کنند./م

اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
شارکم چوار
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۰۷ - ۱۳۹۹/۱۱/۳۰
آقای بسطامی ولا من حاضرم کرونا آفریقایی بگیرم ولی کمتر قیافه جنابعالو را ببینم.
پس خواهشا کمتر بیانیه بده تا کمتر ریخت مقدستو ببینم
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار