رئیس پلیس راه ایلام:
رئیس پلیس راه ایلام گفت: جابجایی مسافر توسط خودروهای شخصی در پایانه های مرزی مهران ممنوع بوده و در صورت مشاهده، پلیس برابر مقررات با راننده های خاطی برخورد می کند.
کد خبر: ۹۴۱۴۰۸
تاریخ انتشار: ۲۹ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۷:۴۵ 17 February 2021

به گزارش تابناک ایلام؛ رضا همتی زاده اظهار داشت: تمامی شرکت‌های حمل مسافر موظف هستند در راستای صیانت و سلامت مردم، قبل از صدور بلیط برای مسافران، وضعیت تست کرونا آنها از سامانه «سروا» استعلام کنند، و در صورت ابتلا به این بیماری، از ارائه خدمات به چنین مسافرانی خودداری کنند.

وی گفت: شرکت‌های حمل و نقل مسافر صرفاً مجاز به تحویل مسافر و صدور صورت وضعیت به رانندگانی هستند که دارای صلاحیت و مورد وثوق شرکت بوده و وسیله نقلیه آنها از نظر فنی و ایمنی کاملاً سالم باشد و هیچ‌گونه نقص فنی در سامانه کنترلی و راهبری وسیله نقلیه وجود نداشته باشد.

رئیس پلیس راه استان ایلام عنوان کرد: در صورتی که شرکت‌های تعاونی مسافری برخلاف قوانین و مقررات حمل مسافر، صورت وضعیت صادر کنند به کمیسیون ماده ۱۲ آیین نامه اجرایی تبصره ۱ ماده ۳۱ قانون رسیدگی به تخلفات رانندگی و همچنین در صورت عدم رعایت ضوابط توسط رانندگان ناوگان عمومی مسافربری به کمیسیون موضوع ماده ۱۱ همین قانون به سازمان راهداری معرفی می‌شوند.

وی ادامه داد: حمل و نقل مسافر توسط خودروهای شخصی در پایانه‌های مرزی مهران ممنوع بوده و در صورت مشاهده، پلیس برابر مقررات با راننده‌های خاطی رفتار می‌کند.

همتی زاده با تقدیر و تشکر از فعالیت‌های پایانه مرزی شهید سلیمانی به دلیل ساماندهی و انضباط بخشی در حوزه خدمات دهی به مسافران، افزود: می‌طلبد شرکت‌های حمل و نقل مسافر از ارائه خدمات به رانندگان فاقد مدارک خودداری کنند./ح

 

بیشتر بخوانید

ادامه ممنوعیت تردد خودروهای شخصی در ایلام

تردد خودروهای شخصی از ساعت ۲۰ شب الی ۴ بامداد ممنوع شد

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار