معاون وظیفه عمومی انتظامی استان ایلام:
سرهنگ فیضی از فراخوان اعزام به خدمت مشمولان در اسفندماه ۱۳۹۹ خبر داد.
کد خبر: ۹۴۱۴۰۱
تاریخ انتشار: ۲۹ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۶:۳۵ 17 February 2021

به گزارش تابناک ایلام؛ سرهنگ جعفر فیضی معاون وظیفه عمومی انتظامی استان ایلام اظهار کرد: کلیه مشمولان غایب و غیر غایب استان در مقاطع عادی، دیپلم، فوق دیپلم، لیسانس، فوق لیسانس و دکتری که برگ آماده به خدمت به تاریخ یکم و سوم اسفند ماه دریافت کرده اند، می‌بایست راس ساعت ۰۷۰۰ صبح روزشنبه مورخه دوم اسفند ماه در معاونت وظیفه عمومی استان ایلام واقع در (ایلام، بلوار شهید بهشتی، خیابان شهروند) حضور یابند تا به خدمت دوره ضرورت اعزام شوند.

وی بیان داشت: افرادی که به هر دلیل تا کنون موفق به دریافت برگ معرفی نامه مشمولان به مراکز آموزش نیرو‌های مسلح نشده اند، می‌توانند به نزدیکترین دفاتر خدمات الکترونیک (پلیس+۱۰) مراجعه و پس از دریافت برگ مذکور، بر اساس اطلاعات مندرج در آن اقدام کنند.

معاون وظیفه عمومی انتظامی استان ایلام با اشاره به این مطلب که عدم حضور بموقع در زمان و محل‌های تعیین شده غیبت محسوب می‌شود، افزود: مشمولان می‌بایست برگه‌های مربوط به اعزام به خدمت از جمله برگ اعزام، برگ محل مراجعه، برگ واکسیناسیون، سرباز کارت (کارت حقوق)، شناسنامه، کارت ملی و مدارک مربوط به شرایط خاص متأهلان، پدر نظامی شاغل یا بازنشته، گواهی فوت والدین، جانبازان بالای ۲۵ سال و .. را در هنگام مراجعه و اعزام به خدمت به همراه داشته باشند.

سرهنگ فیضی یادآور شد: مشمولان با توجه به شیوع بیماری کرونا ماسک، دستکش و مواد ضدعفونی، بهداشت فردی از قبیل کوتاه کردن موی سر، گرفتن ناخن‌ها و... را رعایت کرده و وسایلی همچون وسایل استحمام، قاشق و چنگال، لیوان، ناخن گیر، لباس زیر و گرم و جیره خشک را همراه داشته باشند./ح

 

بیشتر بخوانید

فراخوان اعزام به خدمت مشمولان فوق دیپلم، دیپلم و عادی

محققان مشمول این فرصت را از دست ندهند

خبر خوش برای سربازان متاهل

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار