سرپرست استانداری ایلام ؛
سرپرست استانداری ایلام گفت: باید با استفاده از ظرفیت نهادهای مختلف و افراد خیر و نیکوکار زمینه بهره‌مندی دانش‌آموزان از آموزش را فراهم کنند.
کد خبر: ۹۴۱۲۲۸
تاریخ انتشار: ۲۸ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۷:۰۰ 16 February 2021

به گزارش تابناک ایلام ؛ محمد نوذری روز سه‌شنبه در نشست شورای آموزش و پرورش استان ایلام افزود: با توجه به اینکه با وجود گذشت حدود یکسال از مجازی شدن آموزش دانش‌آموزان می‌گذرد ولی هنوز شماری از آن‌ها به گوشی هوشمند دسترسی ندارند.

وی با اشاره به مشکلات اقتصادی برخی مردم برای تهیه وسایل آموزشی هوشمند، ادامه داد: باید با استفاده از ظرفیت نهادهای مختلف و افراد خیر و نیکوکار زمینه بهره‌مندی دانش‌آموزان از آموزش را فراهم کنند.

سرپرست استانداری ایلام با اشاره به پایان فعالیت دولت در چند ماه آینده، یادآور شد: در چند ماه باقیمانده کارها باید بصورت جدی پیگیری شود و با تلاش و کوشش مسوولان هر حوزه، به صورت دقیق برنامه‌ها و فعالیت‌ها پیگیری و به نتیجه برسند تا مشکلات موجود رفع شود.

نوذری با بیان اینکه در دهه فجر امسال ۱۰ مدرسه با ۳۳ کلاس درس افتتاح و ۲ مدرسه با ۹ کلاس درس نیز کلنگ‌زنی شده است، اضافه کرد: در ماه‌های پایان فعالیت دولت باید تلاش شود طرح‌های نیمه‌تمام تکمیل و مورد بهره‌برداری قرار گیرند.

وی نقش آموزش و پرورش را در افزایش مشارکت مردم در انتخابات سال آینده مهم دانست و گفت: مجموعه آموزش و پرورش در این زمینه نیز باید اهتمام داشته باشد و نقش کلیدی خود را ایفا کنند.

سرپرست استانداری ایلام همچنین از فرمانداران خواست: برای توسعه نهضت سوادآموزی از ظرفیت‌های سیاسی و اجتماعی مورد نظر بهره‌گیری کنند./م

بیشتر بخوانید: 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار