روز گذشته بازداشت مدیر کل اداره غله به اتفاق دو تن از معاونین این اداره کل در فضای مجازی و رسانه ای استان خبر ساز شد.این پرونده که با هوشیاری سازمان اطلاعات سپاه در ماه‌های اخیر در دستور بررسی قرار گرفت ،روز گذشته به دستور دادستان منجر به بازداشت مدیر کل غله و دو معاون وی گردید.
کد خبر: ۹۴۱۱۳۹
تاریخ انتشار: ۲۸ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۱:۳۹ 16 February 2021

تابناک ایلام :: روز گذشته بازداشت مدیر کل اداره غله به اتفاق دو تن از معاونین این اداره کل در فضای مجازی و رسانه ای استان خبر ساز شد.

این پرونده که با هوشیاری سازمان اطلاعات سپاه در ماه‌های اخیر در دستور بررسی قرار گرفت ،روز گذشته به دستور دادستان منجر به بازداشت مدیر کل غله و دو معاون وی شد.

بنابر اطلاعات واصله ،این پرونده در مرحله دادرسی منجر به صدور قرار یکصد میلیارد ریالی از سوی بازپرس شده است و احتمالا تا ساعاتی دیگر با تودیع وثیقه آزاد خواهند شد.

یکی از نکات مهم و قابل تامل در بازداشت این مدیر استانی ،نمایش هوشیاری دستگاه های امنیتی و قضایی در مواجهه با سواستفاده مدیران از جایگاه شان می باشد .

این سال ها شکل گیری سازمان اطلاعات سپاه با بهره گیری از پشتوانه بسیج چند میلیونی توانسته است به کمک وزارت اطلاعات گام های محکم تری در راستای گسترش چتر اطلاعاتی برداشته تا با رصد چالش های مهم امنیتی کشور، گامهای امیدوار کننده ای در رفع آنها بردارند.

فساد اقتصادی ،رانت ،اختلاس و سوء استفاده از جایگاه اداری سه چالش مهم در سلب اعتماد عمومی به مسئولین نظام قلمداد می شود ،موضوعی که با تثبیت سازمان اطلاعات سپاه به صورت جدی در دستور کار امنیتی آنان قرار گرفته است.

به یقین استمرار رصد امنیتی از سوی دستگاه‌های امنیتی خصوصا اطلاعات سپاه در زمینه مبارزه جدی با مفاسد اقتصادی بعنوان پاشنه آشیل نظام ضمن امید آفرینی در بین مردم ،در آینده می تواند زمینه ساز بازگشت اعتماد مردم به مسئولین نظام جمهوری اسلامی شود./م

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار