دبیر برگزاری جشنواره ادبیات داستانی بسیج ایلام:
دبیر برگزاری دهمین جشنواره ادبیات داستانی بسیج استان ایلام گفت: برگزیدگان این جشنواره در این هفته معرفی خواهند شد.
کد خبر: ۹۴۱۰۸۱
تاریخ انتشار: ۲۸ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۴:۰۰ 16 February 2021

به گزارش تابناک ایلام؛ حشمت الله کرمی نژاد با بیان اینکه فراخوان این جشنواره پاییز امسال منتشر شد و از طریق رسانه‌ها در اختیار عموم قرار گرفت، عنوان کرد: پس از پایان مهلت این جشنواره بیش از صد اثر به دبیرخانه ارسال و توسط هیئت داوران جشنواره داوری و بررسی شدند.

رئیس انجمن ادبیات داستانی سازمان بسیج هنرمندان استان ایلام با عنوان اینکه این جشنواره در قالب داستان کوتاه برگزار شده است، افزود: پس از داوری آثار رسیده که در دو بخش بزرگسالان و نوجوانان انجام شد در نهایت تعداد ۱۰ اثر توسط هیئت داوران برگزیده که از صاحبان این آثار تجلیل خواهد شد.

کرمی نژاد با بیان اینکه دهمین جشنواره ادبیات داستانی بسیج در سطح ملی نیز در حال برگزاری است گفت: آثار داستانی تعداد ۱۰ برگزیده استانی به دبیرخانه جشنواره ملی ارسال شده و این افراد با داستان نویسان استان‌های دیگر رقابت خواهند کرد.

وی در پایان با بیان اینکه جشنواره ادبیات داستانی ایلام با همکاری سازمان بسیج هنرمندان استان، حوزه هنری و کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان برگزار می‌ گردد، گفت: رازهای ارغوانی (مردان و زنان حماسه ساز دوران دفاع مقدس)؛ مکتب شهید والامقام حاج سلیمانی، جهش تولید، الفبای ایثار و مدافعان سلامت، کمک مومنانه، زخم‌های شعله ور (مقاومت) و سبک زندگی اسلامی ایرانی از موضوعات دهمین جشنواره ادبیات داستانی بوده است./ح

 

بیشتر بخوانید

اختتامیه‌ی دهمین جشنواره ادبیات داستانی ایلام ۱۱ دی برگزار می‌شود

برگزاری دهمین جشنواره ادبیات داستانی در ایلام

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار