مدیر درمان تامین اجتماعی ایلام؛
مدیر درمان تامین اجتماعی استان ایلام از امکان ارسال آنلاین نسخ کاغذی داروخانه‌های طرف قرارداد به سازمان تامین اجتماعی خبر داد.
کد خبر: ۹۴۰۹۹۸
تاریخ انتشار: ۲۷ بهمن ۱۳۹۹ - ۲۲:۰۳ 15 February 2021

ارسال آنلاین نسخ کاغذی داروخانه‌ها به سازمان تامین اجتماعی امکان پذیر است

به گزارش تابناک ایلام ؛ علی رضا رمضانی اظهار داشت : داروخانه‌های طرف قرارداد با سازمان تامین اجتماعی می توانند با استفاده از نرم افزار واسط (API) نسخ کاغذی را به شکل آنلاین ثبت کرده و به  سازمان تامین اجتماعی ارسال نمایند .

وی با اشاره به اینکه  دیگر نیازی به ارسال لیست نسخ و مراجعه به سازمان تامین اجتماعی نیست، یادآور شد : عدم صدور دفترچه درمانی جدید از اول اسفند ماه سال جاری و امکان نسخه نویسی در سربرگ پزشک‏ یا موسسه درمانی و در راستای تسهیل و بهبود فرایندهای جاری فراهم شده است .

رمضانی افزود: دیگر نیازی به انجام  مراحل پذیرش، بارگذاری فایل و مراجعه به واحد پذیرش استان برای ارائه درخواست و لیست ماهانه نسخ نبوده  و فقط کافی است که نسخ کاغذی را دسته بندی و در موعد مقرر به مدیریت درمان استان ارسال نمایند.

وی یادآور شد : پزشکان و مراکز پاراکلینیک طرف قرارداد که نسخ کاغذی مربوطه را از طریق فرم موجود در سامانه نسخه الکترونیک و یا وب سرویس‏ API ارسال می کنند نیز مشمول این طرح می باشند .

رمضانی بیان داشت : اطلاعات نسخ الکترونیک و نسخ کاغذی که از طریق (API) ارسال می شوندمستقیماً در صورتحساب مراکز و سیستم‌های متمرکز سازمان تامین اجتماعی بارگذاری خواهند شد ./م

بیشتر بخوانید :


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار