سرپرست استانداری ایلام ؛
سرپرست استانداری ایلام گفت:سلیمانی دشتکی در ایلام تمام تلاش خود را برای توسعه استان بکار خواهیم بست البته در این مسیر مهم، به کمک مردم و همکاری مسئولان نیاز داریم و اینجا دست یاری به سمت آنان دراز می کنم.
کد خبر: ۹۴۰۸۰۴
تاریخ انتشار: ۲۷ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۶:۰۵ 15 February 2021

به گزارش تابناک ایلام ؛ محمد نوذری در نشست گفت و گوی بخش خصوصی و دولت با اشاره به انتصاب سلیمانی دشتکی به عنوان استاندار جدید خوزستان اظهار داشت: تلاش های شبانه روزی ایشان در راستای عمران آبادانی استان بی بدیل بود.

وی با اشاره به اینکه در سال پایانی دولت نیازمند اهتمام جدی و پای کار بودن مسئولان هستیم، تاکید کرد: سال پایانی فعالیت دولت نباید باعث کم رمقی و بی انگیزگی مدیران شود، بلکه باید تا آخرین لحظه با تمام توان در راه خدمت گذاری به مردم تلاش کنیم.

نوذری، با عنوان این مطلب که خدمت به مردم بافرهنگ ایلام یک افتخار بزرگ برای هر مسوولی است، یادآور شد: در شرایط امروز کشور به عنوان یک تکلیف شرعی همه وظیفه داریم تمام تلاش خود را برای رفع مشکلات استان بکار گیریم.

وی اضافه کرد: با اطلاع از چالش ها، مسائل و مشکلات و ظرفیت ها و اعتبارات، فضای کشور و تحریم ها و کرونا برای توسعه استان عزمی راسخ و اهتمام جدی داریم.

سرپرست استانداری ایلام راه خدمتگزاری به مردم را حرکت در مسیر وحدت و همدلی عنوان کرد و گفت: ایلام یکی از استان های مهم و با ظرفیت های خدادادی بسیار است که همواره در کشور مورد توجه بوده و ما در این فرصت پیش رو باید از تمام امکانات و امکان های موجود برای شکوفایی ایلام عزیز استفاده کنیم.

وی ادامه داد: از امروز تا هر چند وقت که فرصت خدمت‌گذاری به مردم شریف ایلام داشته باشم برای توسعه استان تمام تلاشم را بکار خواهم گرفت.

نوذری در پایان با تشکر از تلاش های شبانه روزی قاسم سلیمانی دشتکی در مدت ۴۱ ماه کسوت استانداری ایلام گفت: ایشان همه کوشش خود را در راستای رفع مشکلات استان بکار گرفتند و توفیقات بسیار خوب و ارزشمندی نیز حاصل شد، امیدواریم که در استان خوزستان نیز موفق باشند./م

بیشتر بخوانید :

 

اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۵۵ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۷
41 ماه تلاش کرد که بگه تا من نخوام هیچ پستی به هیچ کسی نمی رسه ولی واقعا همین یک توانایی هم نداشت! 41 ماه تعطیلی استان و ادعاهای پوچ!!!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۵:۱۰ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۸
به روباه گفتن شاهدت کیه؟ گفت دمبم!!!
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار