بالغ بر یک سال است در جنگی نابرابر با دشمنی ناشناخته قرار داشته و تاکنون سلاحی جز فرار کردن و پناه گرفتن برای دفاع از خود نداریم ضروری است در برابر آژیر خطر واکنش نشان داده و دستورالعمل ها را رعایت و اجرا کنیم.
کد خبر: ۹۴۰۸۰۱
تاریخ انتشار: ۲۷ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۵:۰۰ 15 February 2021

تابناک ایلام ،بهروز مردانی:: تغییرات شرایط کرونایی در استان های همجوار و قرمز شدن وضعیت در بسیاری شهرهای آنها، روند صعودی ابتلایان‌، جهش یافتگی ویروس کرونا، گسترش و انتشار ویروس انگلیسی،تغیرات جوی و گرم و سرد شدن هوا در طول شبانه روز در کنار خبر داغ ورود به مرحله واکسیناسیون و فروکش کردن کرونا بعد از موج سوم باعث عادی انگاری زندگی و کاهش رعایت پروتکل ها و در نهایت زرد شدن وضعیت شهرستان های استان همه و همه حکایت از به صدا در آوردن آژیر خطر دارد.

آژیری که برای ما بیگانه نبوده و در دوران دفاع مقدس ۸ سال با آن مانوس بوده و بخوبی با مفهوم آن آگاهیم.

آژیری که ما را از خطر و تهدید آگاه و اعلام می کند باید پناهگاه بگیریم و خود را از خطر مصون بداریم.

حال که بالغ بر یک سال است در جنگی نابرابر با دشمنی ناشناخته قرار داشته و تاکنون سلاحی جز فرار کردن و پناه گرفتن برای دفاع از خود نداریم ضروری است در برابر آژیر خطر واکنش نشان داده و دستورالعمل ها را رعایت و اجرا کنیم.

امید است ماحصل نشست های متناوب و جلسات متعدد مسئولان تصمیماتی اتخاد شود که از شیوع پیک چهارم جلوگیری کند، تصمیماتی که در سرنوشت جان آدمی نقش اساسی خواهد داشت./م

بیشتر بخوانید :

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار