معاون بازرسی و حمایت حقوق مصرف کنندگان سازمان صنعت، معدن و تجارت ایلام گفت: در ۱۰ ماهه سال ۶۸ هزار مورد بازرسی از واحد صنفی و تولیدی انجام استان شده و تعداد ۲ هزار و ۷۴۶ پرونده برای متخلفان تشکیل شد که واحدهای متخلف در رسته های مختلف صنفی به دلایلی همچون گرانفروشی، احتکار، امتناع از صدور فاکتور، قاچاق کالا، رعایت نکردن دستورهای بهداشتی و عرضه خارج از شبکه به تعزیرات حکومتی معرفی شده اند.
کد خبر: ۹۴۰۷۸۴
تاریخ انتشار: ۲۷ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۲:۰۶ 15 February 2021

به گزارش تابناک ایلام ؛ عزت اله عبدخانی اظهار داشت : سازمان صنعت ، معدن و تجارت استان ایلام تلاش می‌کند در کنار سایر مجموعه‌ها بویژه دادستانی و سازمان تعزیرات، نظارت دقیق و مستمری را بر بازار انجام داده و جلوی تخلفات صنفی را با قاطعیت بگیرند.

وی به فعالیت اکیپ‌های بازرسی در کنترل بازار اشاره کرد و گفت: همکاران صنعت و معدن و تجارت تلاش می‌کنند تا زمینه نظارت دقیق و همچنین مستمر را فراهم کنند تا با هرگونه احتکار، گرانفروشی، کم فروشی و یا تخلفات دیگر برخوردی جدی داشته باشند.

عبدخانی با بیان اینکه ارزش ریالی پرونده های متشکله بیش از ۲۸۹ میلیارد ریال است، تاکید کرد: بیشترین نوع تخلفات گرانفروشی، عدم درج قیمت و قاچاق کالا است.

وی با اشاره به فعالیت سامانه ۱۲۴ و دریافت گزارش‌های مردمی یادآور شد: این سامانه تمامی تذکرها، گلایه‌ها و شکایات مردمی را ۲۴ ساعته دریافت می‌کند و همکاران در اسرع وقت به این شکایت‌ها رسیدگی کرده و با بازرسی و نظارت دقیق سعی می‌کنند مشکل به وجود آمده را برطرف کنند./م


بیشتر بخوانید :

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار