سرپرست شبکه بهداشت دهلران خبر داد؛
سرپرست شبکه بهداشت دهلران گفت: از ابتدای سال تاکنون483 مرکز تهیه و توزیع مواد غذایی و اماکن عمومی در شهرستان دهلران پلمب شده است.
کد خبر: ۹۴۰۳۷۰
تاریخ انتشار: ۲۶ بهمن ۱۳۹۹ - ۰۹:۲۰ 14 February 2021

به گزارش تابناک ایلام ؛ غلامرضا منصوری در گفتگو با خبرنگار ما اظهار کرد: این صنوف به دلیل رعایت نکردن دستورالعمل‌های ستاد مقابله با کرونا و فعالیت عادی پلمپ شده‌اند.

وی بیان کرد: از ۴۲۴ مورد صنوف متخلف، تعداد 49 مرکز تهیه و توزیع مواد غذایی و اماکن عمومی به مراکز قضائی معرفی شدند.

سرپرست شبکه بهداشت و درمان شهرستان دهلران افزود: از ابتدای سال تاکنون 10هزار 500 بازدید از مراکز تهیه و توزیع مواد غذایی و اماکن عمومی صورت گرفته که 2هزار و 747 کیلوگرم مواد غذایی فاسد و تاریخ گذشته، جمع آوری شده است.

منصوری بیان کرد: از ابتدای شیوع ویروس کرونا تاکنون هزار و 211بازدید مشترک از ادارات سطح شهرستان در مورد رعایت پروتکل‌های بهداشتی در سطح شهرستان صورت گرفته است.

سرپرست شبکه بهداشت و درمان شهرستان دهلران افزود: در طرح شهید سلیمانی تعداد 1734رپید تست از دانش آموزان ، معلمین ،عشایر،آژانس ها ، ترمینال ها ، پرسنل هنگ مرزی ، اجتماعات ...انجام شده که 33 مورد مثبت شدند.

وی گفت : کل نمونه گیر‌ی های پی.سی.آر ۲ هزار ۷۷۶ مورد بوده که یک هزار و ۳۹۳ مبتلا به کرونا بوده که متأسفانه ۴۴ نفر از شهروندان بر اثر این بیماری فوت کردند.

منصوری اظهار داشت : طرح شهید حاج قاسم سلیمانی که از اواسط آذرماه شروع شده تعداد18پزشک  10پرستار 44 بهورز وبا کمک تعداد 314نفر از داوطلبین بسیجی و هلال احمر در شناسایی بیماران و قطع زنجیره کرونا در شهرستان دهلران فعالیت دارند.

سرپرست شبکه بهداشت و درمان شهرستان دهلران گفت : تعداد تیم های فعال در طرح شهید سلیمانی تعداد 10تیم مراقبت درمنزل 55تیم مراقبت و رهگیری 6تیم نظارتی و 68تیم حمایتی فعالیت دارند./م

بیشتر بخوانید :

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار