نماینده نی ریز بیان کرد: به دلیل سوءمدیریت‌ها، مردم ساکن در کنار سدها اغلب از بی آبی رنج میبرند زیرا که این پروژه‌ها بنا به دلایلی نظیر عدم تخصیص اعتبار از سوی دولت نیمه‌کاره رها شده و مردم همجوار این سدها مجبور به استفاده از آب تلخ، غیربهداشتی و تصفیه نشده هستند.
کد خبر: ۹۳۹۵۹۹
تاریخ انتشار: ۲۲ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۹:۰۰ 10 February 2021
به گزارش تابناک فارس: فرهاد طهماسبی نماینده مردم نی ریز، استهبان و بختگان در مجلس شورای اسلامی در خصوص مشکلات حوزه انتخابیه خود با بیان اینکه با برداشت بی رویه از سفره‌های زیرزمینی طی سی سال اخیر وضعیت این سفره‌ها فروکش کرده و در بسیاری از مناطق فرونشست زمین را شاهد هستیم، افزود: حوزه انتخابیه بنده به ویژه در شهرستان‌های نی ریز و بختگان به طور جدی با مشکل کم آبی و حتی بی آبی روبرو است.
 
وی عنوان کرد: کمبود آب در مناطق روستایی سبب شده تا کشاورزی و دامداری که تنها منبع درآمد عشایر و روستاییان است با مشکل جدی روبه رو شود و طی چند سال اخیر این مشکل شدت بیشتری هم داشته است.
 
طهماسبی بیان کرد: به دلیل سوءمدیریت‌ها، مردم ساکن در کنار سدها اغلب از بی آبی رنج میبرند زیرا که این پروژه‌ها بنا به دلایلی نظیر عدم تخصیص اعتبار از سوی دولت نیمه‌کاره رها شده و مردم همجوار این سدها مجبور به استفاده از آب تلخ، غیربهداشتی و تصفیه نشده هستند.
برچسب ها: بی آبی ، سد ، آب
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار