مدیر کل تعزیرات حکومتی ایلام:
لطفی مدیر کل تعزیرات حکومتی ایلام گفت: محموله ماسک قاچاق به تعداد چهار میلیون درشهر ایلام کشف و توقیف شد.
کد خبر: ۹۳۹۲۵۸
تاریخ انتشار: ۲۱ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۷:۳۰ 09 February 2021

به گزارش تابناک ایلام؛ عیلرضا لطفی مدیر کل تعزیرات حکومتی ایلام بیان داشت: در راستای مبارزه با اخلالگران و قاچاقچیان کالا وارز، سازمان اطلااعات سپاه استان با همکاری سازمان صمت ایلام، پلیس آگاهی و امنیت اقتصادی و نیروی انتظامی ایلام در فواصل زمانی مختلف چند محموله ماسک قاچاق که از تهران به ایلام منتقل و در انباری در شهر ایلام دپو شده بودند را شناسای کردند.

لطفی اظهار کرد: در این زمینه یک متهم دستگیر و در راستای مطالبه مردمی جهت سیر مراحل قضایی پرونده به تعزیرات حکومتی ارجاع داده شد.

مدیر کل تعزیرات حکومتی ایلام اضافه کرد: شعبه اول ویژه رسیدگی به تخلفات قاچاق کالا و ارز تعزیرات حکومتی ایلام پس از بررسی دقیق موضوع پرونده و تحقیقات لازم و استعلام از مراجع مربوطه "فعل قاچاق" ماسک را احراز و متخلف قاچاقچی را علاوه بر ضبط کالای قاچاق (ماسک) به جریمه نقدی بیش از ۵ میلیارد تومان در حق دولت محکوم کرد.

لطفی گفت: تعزیرات حکومتی با همکاری سایر مراجع مربوطه با قاچاقچیان کالا و ارز به ویژه قاچاقچیان محصولات بهداشتی که در این زمان نیاز مبرم مردم و بهداشت و درمان است قاطعانه و بدون اغماض برخورد قانونی خواهد کرد./ح

بیشتر بخوانید

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار