رئیس دانشگاه علوم پزشکی ایلام گفت: در سال جاری نیز ۵۰ بهورز جدید جذب می شوند و باید گفت که طی یک سال گذشته اقدامات بسیار خوبی در بخش پزشکی، درمانی و بهداشت استان ایلام صورت گرفته است.
کد خبر: ۹۳۹۱۹۸
تاریخ انتشار: ۲۱ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۰:۰۰ 09 February 2021

به گزارش تابناک ایلام ؛ محمد کریمیان در نشست خبری با اصحاب رسانه و مطبوعات این استان، اظهار کرد: برای مقابله با کرونا در تمامی بخش‌های مورد نیاز پزشکی برای بیمارستان‌های استان اعم از امکانات و تجهیزات مورد نیاز جذب شده است.

 با بیان اینکه ارزش ریالی کل تجهیزات جذب شده طی یک سال گذشته برای تجهیزات و امکانات بیمارستان‌های استان بیش از ۱۶۰ میلیارد تومان بوده است و دستگاه‌های اکسیژن ساز، سی تی اسکن، تجهیزات اتاق عمل، اکوگرافی، آنژیوگرافی، رادیولوژی، دستگاه ونتیلاتور و.. از امکانات و تجهیزاتی بوده که در بیمارستان‌های استان مستقر شده است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان ایلام تصریح کرد: یکی از مهم ترین اقدامات دانشگاه علوم پزشکی طی یک سال گذشته اختصاص ۱۴ هزار مترمربع برای ساخت فضای آموزشی جدید، تثبیت دانشکده دندانپزشکی استان، اختصاص۶هزار مترمربع زمین برای ساخت برج پژوهشی در استان بوده است.

وی با اشاره به تلاش و کوشش مدافعان سلامت و کادردرمانی در مراکز بیمارستانی استان در راستای مبارزه با کرونا و مجاهدت این عزیزان در راستای بهبود افراد مبتلا به کرونا، یادآور شد: از آغاز شیوع ویروس کرونا ۴ نفر از کادر پزشکی استان در راه سلامت به شهادت رسیده اند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان ایلام با بیان اینکه در ایام کرونا ۴۰۰ تخت عادی و ۱۰۰ تخت ویژه فعال و در خدمت بیماران بوده است، افزود: با ایجاد زیر ساخت های لازم و امکانات و تجهیزات دو بیمارستان امام(ره) ایلام و آبدانان به بیمارستان درجه یک ارتقا یافته اند.

کریمیان با اشاره به افتتاح بیمارستان سوختگی ایلام با مبلغ ۳۳ میلیارد تومان، گفت: بیمارستان ۳۷۶ تختخوابی رازی بانگنجاب ایلام با پیشرفت ۹۰ درصدی در حال اجرا است و در سال جاری مجوز استخدام ۵۲۲ نفر از طریق دانشگاه علوم پزشکی ایلام اخذ شده است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان ایلام با اشاره به اینکه در سال گذشته تعداد ۱۱۰ بهرورز نیز جذب شده است، افزود: در سال جاری نیز ۵۰ بهورز جدید جذب می شوند و باید گفت که طی یک سال گذشته اقدامات بسیار خوبی در بخش پزشکی، درمانی و بهداشت استان ایلام صورت گرفته است./م

بیشتر بخوانید :

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار