فرمانده سپاه امیرالمومنین(ع) استان ایلام؛
فرمانده سپاه امیرالمومنین(ع) استان گفت: ما تا آخر در کنار مردم بوده و خود را خادم مردم می دانیم و در این راه از هیچ کوششی فروگذار نمی کنیم.
کد خبر: ۹۳۹۰۲۵
تاریخ انتشار: ۲۰ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۵:۵۳ 08 February 2021

به گزارش تابناک ایلام ؛  سردار جمال شاکرمی  در گردهمایی معتمدان ، بزرگان و عشایر دشت عباس اظهار داشت: لباس پاسداری لباس خدمتگزاری مردم و رسیدگی به مشکلات آحاد افراد جامعه بویژه مستضعفان و فرودستان است.

وی با اشاره به خدمات نظام به مردم در همه زمینه ها و بیان برخی کمبودها افزود: نیاز است برای رفع برخی مشکلات این بخش مسوولان استان و شهرستان در توزیع اعتبارات دشت عباس را ویژه ببیند.

فرمانده سپاه امیرالمومنین(ع) ایلام امنیت را یکی از برکات نظام ذکر و تاکید کرد: امنیت با مشارکت مردم از اهدافی است که همیشه دنبال می شود و از معتمدان و مردم دشت عباس و پایگاه های مقاومت منطقه می خواهیم اجازه تحرک به قاچاقچیان ندهند.

سردار شاکرمی به نقش و جایگاه زنان در نظام مقدس جمهوری اسلامی اشاره کرد و یادآور شد: زمینه تحصیل دختران در این بخش فراهم است و نیاز است معتمدان و بزرگان در زمینه دختران را به حضور در کلاس درس و یادگیری سواد و علم و دانش ترغیب کنند.

وی مسوولان را در نظام جمهوری اسلامی خادم و پاسخگوی مردم دانست و گفت: امروز عموم مدیران درددل مردم این بخش را شنیدند و بی شک همه برای رفع مشکلات تلاش خواهند کرد./م

بیشتر بخوانید : 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار