امام‌ جمعه ایلام گفت: شکل گیری انقلاب اسلامی ایران در سال ۵۷، همه معادلات نظام‌های استکباری را برهم ریخت و برای قدرت‌های دنیا و استکبار ثابت شد، هیچ قدرتی نمی‌تواند بر ملتی متحد و عزتمند غلبه کند.
کد خبر: ۹۳۸۹۴۸
تاریخ انتشار: ۲۰ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۳:۰۰ 08 February 2021

به گزارش تابناک ایلام ؛ حجت الاسلام الله نور کریمی در گردهمایی بزرگ معتمدین، بزرگان و عشایر منطقه دشت عباس دهلران اظهارداشت :پیروزی انقلاب اسلامی در شرایطی رقم خورد که شاهد حضور دو ابرقدرت شرق و غرب در جهان بودیم و بی‌تردید پیروزی انقلاب اسلامی در شرایطی که این دو ابرقدرت در دنیا حکم‌رانی می‌کردند، می‌تواند یک اعجاز تلقی شده و انقلاب اسلامی را به یک پدید قرن تبدیل کند.

وی افزود: دشمن با شیطنت‌ها، حمایت از منافقان و تروریست‌ها و اعمال تحریم‌ها می‌خواهد انقلاب را ناکارآمد جلوه دهد ولی همه ما وظیفه داریم مبارزه با استکبار و استبداد، دفاع از محرومان و مظلومان و بیان دستاوردهای نظام را برای نسل جوان بازگو و به آیندگان منتقل کنیم.

حجت الاسلام کریمی بیان داشت : انقلاب اسلامی ایران به برکت خون شهدا و اراده مردم برای حفظ آرمان‌های انقلاب به عنوان یک الگو برای سایر کشورها تبدیل شده است.

وی بیان داشت: عشایر منطقه در دوران دفاع مقدس با تمام توان هم در خط مقدم و مقابله با دشمن قرار داشتند و هم در پشتیبانی و حمایت از رزمندگان نقش داشتند و مسئولان با تلاش بیشتر به این مردم خدمت کنند./م

بیشتر بخوانید :

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار