رئیس آتش نشانی پالایشگاه گاز ایلام:
رئیس آتش نشانی شرکت پالایش گاز ایلام با اشاره به اینکه آتش نشانان این واحد صنعتی آمادگی مقابله با هر گونه حوادث احتمالی را دارند، گفت: آمادگی جسمانی برای مقابله با حوادث گوناگون از اهداف اصلی واحد آتش نشانی این شرکت می باشد.
کد خبر: ۹۳۸۸۲۷
تاریخ انتشار: ۲۰ بهمن ۱۳۹۹ - ۰۸:۰۵ 08 February 2021

به گزارش تابناک ایلام ؛ عباس بدری منش با بیان اینکه آتش نشانان این پالایشگاه با بالا نگه داشتن سطح آمادگی جسمانی خود، با فعالیت های مستمر ورزشی در همه حال آمادگی مقابله با هر گونه حادثه را دارند.

وی افزود: از مشخصات و خصوصیات اصلی آتش نشانان این شرکت داشتن شرایط آمادگی جسمانی بالا در سطح شرکت ملی گاز بوده که همین امر باعث کسب مقام اول ارزیابی عملی و آمادگی جسمانی در بین پالایشگاه های گاز کشور در سال 98 شده است.

بدری منش از اعزام تیم آتش نشانی این شرکت به المپیاد آتش نشانان شرکت ملی گاز و کسب چند مقام کشوری در سال های گذشته خبر داد و اظهار داشت: آموزش ‌های تخصصی برای این همکاران باعث شده که این واحد آتش نشانی در مواجه با حوادث گوناگون از آمادگی جسمانی بالا و تجربه کافی برخوردار باشد واین آمادگی در مانورهای عملی برگزار شده در سطح شرکت و المپیادهای کشوری بوضوح رویت گردیده است.

ویبیان داشت:  آتش نشانان این پالایشگاه آموزش های تخصصی را فرا گرفته و هم اکنون به عنوان آتش نشانان حرفه ای شناخته شده و برای مهار بحران تجربه کافی را دارند.

رئیس آتش نشانی شرکت پالایش گاز ایلام گفت: آتش نشانان این واحد صنعتی در چندین مرحله در راستای مسئولیت های اجتماعی در مهار حریق در جنگل‌های پیرامون پالایشگاه و کمک به شرکت های همجوار در کنترل حوادث حضور فعالی داشته و در کمترین زمان ممکن نسبت به مهار آتش اقدام نموده اند./م

 

وی ادامه داد: آتش نشانان این واحد صنعتی دوره های آموزشی مقابله باحوادث، دوره های کار در ارتفاع با طناب ایراتا را در زمین آموزش آتش نشانی شرکت طی نموده و هم اکنون از باتجربه ترین افراد در سطح شرکت ملی گاز ایران محسوب می شوند.

وی با اشاره به اینکه درسال جاری آتش نشانان این پالایشگاه به دوره های تخصصی کار با طناب به مراکز تخصصی خارج از استان اعزام شده اند تا بتوانند در شرایط سخت و دشوار به نحو مطلوب عمل کنند، تصریح کرد: برنامه ریزی های مدیران این واحد صنعتی انجام مستمر تمرینات، برگزاری مانورها، شبیه سازی و آموزش‌های تخصصی آتش نشانی است.

وی ادامه داد: پالایشگاه گاز ایلام از لحاظ تجهیزات و ادوات پایش و کنترل آتش و ماشین آلات مقابله با حریق جزو پالایشگاه‌های برتر کشور می‌باشد./م

بیشتر بخوانید : 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار