رئیس پلیس فتا استان ایلام با اشاره به اینکه فرزند شاکی با دسترسی به حساب‌های بانکی و دریافت رمز دوم از طریق گوشی پدر خود دست به چنین اقدامی زده بود، عنوان کرد: پرونده جهت ادامه رسیدگی تحویل مراجع قضایی داده شد.
کد خبر: ۹۳۸۶۸۱
تاریخ انتشار: ۱۹ بهمن ۱۳۹۹ - ۲۱:۰۰ 07 February 2021

 به گزارش تابناک ایلام؛سرهنگ علی جمالی بیان کرد: یکی از شهروندان با همراه داشتن مرجوعه قضایی به این پلیس مراجعه و اعلام کرد که طی چند مرحله مبالغی به صورت غیرمجاز از حساب بانکی وی برداشت شده است.

وی با بیان اینکه پس از اخذ اظهارات شاکی و بررسی مستندات شناسایی عامل یا عاملین در دستور کار کارشناسان این پلیس قرار گرفت، گفت: با بررسی‌های به عمل آمده مشخص شد که مبالغ مدنظر جهت خرید و شارژ حساب‌های کاربری بازی‌های آنلاین استفاده شده است.

رئیس پلیس فتا ایلام ادامه داد : با انجام اقدامات فنی و تخصصی کارشناسان پلیس فتا مشخصات هویتی فرد برداشت کننده از حساب بانکی مشخص فرد برداشت کننده از حساب پسر شاکی بوده است.

این مقام انتظامی توصیه کرد: شهروندان در حفظ اطلاعات بانکی خود جدیت داشته باشند و کارت بانکی، رمز شخصی و اطلاعات حساب خود را در اختیار دیگران قرار ندهند و مراقب فرزندان خود و نحوه فعالیت آن ها در فضای مجازی باشند./ع

بیشتر بخوانید:

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار