فرمانده انتظامی استان ایلام:
دلاور القاصی مهر فرمانده انتظامی استان ایلام از انهدام یک باند قاچاق چهار نفره سلاح و کشف ۹ قبضه سلاح جنگی در شهرستان دهلران خبر داد.
کد خبر: ۹۳۸۵۹۹
تاریخ انتشار: ۱۹ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۷:۳۰ 07 February 2021

به گزارش تابناک ایلام؛ دلاور القاصی مهر اظهار کرد: ماموران انتظامی شهرستان دهلران با اشرافیت اطلاعاتی و همچنین انجام اقدامات پیچیده پلیسی، از فعالیت مجرمانه یک باند چهار نفره خرید و فروش سلاح‌های جنگی در سطح شهرستان با خبر شدند.

وی  گفت: پس از شناسایی مخفیگاه متهمان، با هماهنگی مقام قضایی، این چهار متهم در مخفیگاهشان دستگیر شدند.

فرمانده انتظامی استان ایلام بیان داشت: در بازرسی از مخفیگاه متهمان، ۹ قبضه سلاح جنگی و یک دستگاه خودروی سواری که از آن در انجام اعمال مجرمانه خود استفاده می‌کردند کشف شد.

القاصی مهر با بیان اینکه متهمان در راستای مطالبه مردم و برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شده اند، گفت: پلیس با تلاش شبانه روزی و اشرافیت اطلاعاتی از ابتدای سال تاکنون موفق به کشف ۶۶۷ قبضه سلاح و انهدام ۶ باند خرید و فروش آن در سطح استان شده است.

فرمانده انتظامی استان ایلام با هشدار به اراذل و اوباش و کسانی که با استفاده از بستر فضای مجازی و حقیقی در صدد ضربه زدن به امنیت و آرامش مردم در قالب فعالیت مجرمانه خود هستند، تصریح کرد: پلیس با تلاش شبانه روزی و استفاده از تمامی امکانات، راه فعالیت مجرمانه این افراد را در سطح استان مسدود و برابر قانون و بدون اغماض و با شدت برخورد خواهد کرد./ح

بیشتر بخوانید

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار