معاون فرهنگی و هنری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی ایلام:
معاون فرهنگی و هنری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی ایلام از معرفی برگزیدگان جشنواره استانی عکس چیت جا با موضوع آداب و رسوم بومی، محلی استان ایلام همزمان با گرامیداشت دهه فجرخبر داد.
کد خبر: ۹۳۸۵۶۵
تاریخ انتشار: ۱۹ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۲:۲۰ 07 February 2021

به گزارش تابناک ایلام؛ معاون فرهنگی و هنری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی ایلام اظهار داشت: پس از اعلام فرخوان در مجموع ۵۱۲ اثر به دبیرخانه این جشنواره ارسال شد.

عبدالحسین رحمتی بیان کرد: از این تعداد ۳۰ اثر با رای هیات داوران به مرحله بعد راه یافت که در نهایت پنج اثر بعنوان آثار برگزیده و شایسته تقدیر انتخاب شد.

وی برگزیدگان جشنواره استانی عکس چیت جا را احمد فرضی از آبدانان، نادیا ملک زاده از دره شهره و علی جعفری از ایلام عنوان کرد که به ترتیب عنوان های اول تا سوم را کسب کردند.

معاون فرهنگی و هنری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی ایلام تصریح کرد: همچنین در این جشنواره مهدی جابری از دهلران شایسته تقدیر ویژه و سیدمحمد کرمی از آبدانان شایسته تقدیر از سوی هیات داوران شناخته شدند.

رحمتی شناخت فرهنگ و آداب ورسوم، سنت ها، باورها و آئین ها و همچنین شناخت استعدادهای فردی در زمینه هنر عکاسی را از اهداف برگزاری این جشنواره عنوان کرد و گفت: اختتامیه این‌جشنواره بصورت مجازی برگزار گردید.

بیشتر بخوانید

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار