اما گویا این " تیکه اندازی " محمد تاسمه فرماندار ملکشاهی به جای اینکه مسئولین را در مسیر درست ومنطقی عذرخواهی از مردم قرار دهد ،آنچنان برای مدیران صدا وسیمای ایلام سنگین بوده است که گزینه  پاسخ به فرماندار را به شیوه خود را  بر روی میز قرار داده اند .
کد خبر: ۹۳۸۳۹۵
تاریخ انتشار: ۱۸ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۷:۲۳ 06 February 2021

تابناک ایلام ::دوهفته پیش بود که فرماندار شهرستان ملکشاهی در واکنش به قطع شبکه های تلویزیونی مناطقی از شهرستان تحت مدیریتش و عدم پیگیری آن از سوی صداو سیمای مرکز ایلام ،در فضای مجازی از مردم این شهرستان عذرخواهی کرد .

هرچند فرهنگ عذر خواهی از مردم بخاطر ضعف کارکردها هنور در بین مسئولین کشور مرسوم نیست ،اما این اقدام به ظاهر تیکه اندازی به مسئولین صداوسیمای مرکز استان از سوی فرماندار ملکشاهی را می توان تلنگری به مدیران دستگاههای اجرایی ونهادهای حاکمیتی قلمداد کرد که در مواجهه با نارسایی ها حداقل از مردم عذرخواهی کنند.

اما گویا این " تیکه اندازی " محمد تاسمه فرماندار ملکشاهی به جای اینکه مسئولین را در مسیر درست ومنطقی عذرخواهی از مردم قرار دهد ،آنچنان برای مدیران صدا وسیمای ایلام سنگین بوده که گزینه  پاسخ به فرماندار به شیوه خود را بر روی میز نگه داشته اند .

در حالی که امروز شبکه استانی صدا وسیمای ایلام به مناسبت ایام دهه فجر از فرماندارملکشاهی برای تشریح عملکرد نظام در این شهرستان در برنامه ویژه خبری ساعت 17دعوت به عمل آورده بود ،اما در اقدامی عجیب ساعتی قبل از آغاز برنامه ،این دعوت ملغی اعلام می شود .موضوعی که به چالش ایجاد شده بین فرماندار و صدا وسیمای استان بر سر عملکرد فنی فرستنده ها در شهرستان ملکشاهی بی ارتباط نیست.

البته ضمن محفوظ دانستن حق پاسخگویی برای مسئولین صدا وسیمای مرکز استان ،ذکر این نکته ضروری به نظرمی رسد که رسانه ها که خود ابزاری برای بیان کاستی ها وانتقادات از ضعف عملکرد دستگاههای اجرایی به حساب می آیند ،باید فرهنگ نقد پذیری را از خود آغاز کنند.

بدیهی است اینگونه واکنش ومواجهه با منتقدین منطقی به نظر نمی رسد و در آینده می تواند رسالت نقادی رسانه ها را با چالش جدی روبرو سازد.

اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۴
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۴۳ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۸
کی برنامه صدا و سیمای ایلام نگاه میکنه؟ حیف مدیران که وقت خودشان را تلف صدا و سیمان بکنند
گرزینوند
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۱:۳۹ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۸
آقای اسدی از شما بعید است این مطالب را منتشر کنید، هرکسی فرماندار ملکشاهی را می شناسد می داند که ایشانی انسانی کم سواد و بی تخصص است که نه تنها هیچ کارب برای شهرستان انجام نداده است بلکه متاسفانه توانایی فارسی حرف زدن را هم ندارد!!!!
ایشان اساسا کاری را انجام نداده اند که الان بخواهند در صداوسیما آنها را بیان کنند کل کارهایی که در یکسال گذشته در ملکشاهی انجام شده است توسط بنیاد علوی بوده است ایشان فردی پوپولیست و بی سواد می باشد(لطفا مدارک دانشگاهی نامبرده را بررسی کنید بعید می دانم ایشان کف سواد آکادمیک را داشته باشند) که متاسفانه مرحوم علی محمدی و دوستان احمدی نژادی ایشان را به اینجا رساندند اوج افتخار ایشان قبل از فرماندار شدن نظارت بر نانوایی های ملکشاهی و البته کشتن حیوانات با اسلحه بوده است! ای کاش صداوسیما می آمد تا شخصیت ایشان برای همه مشخص می شد هر چند که با دیدن دوربین و مجری بدون شک تشنج می کرد!!!
فرهنگی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۲۵ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۸
مردم به فرماندار ملکشاهی که جسورانه همدرد آنان شد احترام میگذارند
ننگ صدا و سیما باد
ملکشاهی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۱:۱۶ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۹
آقای تاسمه اینا را ول کن اصلا کل مشکلات جهان تقصیر صداوسیماست!!!! تو و دولت تدبیر و امید هم خیلی گناه دارید!!!!
بیمارستان ملکشاهی چی شد الان ده ساله از کلنگ زنیش میگذره، جاده منتهی به روستای قلعه جوق چی شد؟آب رسانی به ملکشاهی چی شد مردم همچنان از کینی حران آب تهیه می کنند، برای رفع خشونت و آسیب های اجتماعی چکار کردید.....

البته جان هر کی دوست دارید کارای بنیاد علوی را به اسم خودت جا نزن!!!
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار