معاون هماهنگ کننده سپاه استان ایلام؛
معاون هماهنگ کننده سپاه استان ایلام همراهی مردم شریف استان ایلام و اهتمام و تلاش مجموعه بهداشت و درمان، بسیج و سپاه، دستگاه‌ها و ارگان‌های مرتبط و مجریان و دست‌اندرکاران طرح شهید سلیمانی را عاملی مهم و محوری در کاهش میزان مبتلایان و متوفیان بیماری کرونا در استان عنوان کرد و از این تلاش‌ها و ایثارگری‌ها در راه سلامت مردم تقدیر نمود.
کد خبر: ۹۳۷۸۷۰
تاریخ انتشار: ۱۷ بهمن ۱۳۹۹ - ۰۸:۵۰ 05 February 2021

به گزارش تابناک ایلام؛سرهنگ پاسدار نصراللهی معاون هماهنگ کننده سپاه استان ایلام در سخنانی ضمن تبریک ولادت با سعادت حضرت فاطمه (س)، روز زن و مادر و گرامیداشت دهه مبارک فجر از زحمات و تلاش‌های مجموعه دانشگاه در عرصه مقابله با بیماری کرونا تقدیر کرد.

وی طرح شهید سلیمانی را عاملی مهم و محوری در کاهش میزان مبتلایان و متوفیان بیماری کرونا در استان عنوان کرد و از  تلاش‌ها و ایثارگری‌ها در راه سلامت مردم تقدیر نمود.

این مراسم با حضور مسئول نهاد رهبری در دانشگاه، معاون هماهنگ کننده سپاه استان، رئیس مرکز بهداشت شهرستان ایلام، مسئول سپاه ناحیه ایلام، مدیر و کارشناسان سازمان بسیج جامعه پزشکی استان، پزشکان و کارکنان مرکز بهداشت استان و مرکز خدمات جامع سلامت شماره ۶ شهری و همچنین مجریان طرح شهید سلیمانی؛ آیین تجلیل از زحمات مجریان این طرح و مدافعان سلامت استان برگزار شد./ع

بیشتر بخوانید:

استان آبی شد!!: مردم راحت به تفریح و کار وبارتان بپردازید

عدم استفاده از ماسک در شهرستان ها استان به 45درصد کاهش یافت

کاهش سن ابتلا و فوتی ها در بیماری کرونا

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار