مدیرعامل مخابرات منطقه ایلام گفت :تعداد سایت های تلفن همراه در ابتدای دولت یازدهم در این استان ۲۴۱ مورد بوده که هم اکنون با رشد ۵٠ درصد به ۳۶٠ سایت رسیده است.
کد خبر: ۹۳۷۵۴۵
تاریخ انتشار: ۱۵ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۴:۰۱ 03 February 2021

به گزارش تابناک ایلام ؛ حشمت الله اسدی در نشست خبری با اصحاب رسانه اظهار داشت : ضریب نفوذ تلفن همراه در ابتدای دولت یازدهم در استان ۸۱.۳ دهم درصد بوده که این میزان هم اکنون به ۱۴۵.۱ دهم درصد رسیده است.

وی افزود: پهنای باند اینترنت در ابتدای دولت تدبیر و امید ۵٠٠ مگابایت بود که این میزان در سالجاری و دولت دوازدهم به ۱٠ گیگابایت رسیده و ظرفیت افزایش تا۲٠ گیگابایت را دارد.

مدیرعامل مخابرات منطقه ایلام بیان داشت :تعداد سایت های تلفن همراه در ابتدای دولت یازدهم در این استان ۲۴۱ مورد بوده که هم اکنون با رشد ۵٠ درصد به ۳۶٠ سایت رسیده است.

اسدی ادامه داد: ظرفیت نفوذ تلفن ثابت در این استان ۲۱.۴ دهم درصد است و ۹۷ درصد جمعیت ایلام تحت پوشش تلفن همراه قرار دارند.

وی بیان داشت:در راستای ارتقاء تکنولوژی سایت تلفن همراه ۴۸ سایت روستایی، شهری و جاده ای در دست اقدام است که عملیات اجرای تعدادی از این پروژه به پایان رسیده است.

مدیرعامل مخابرات منطقه ایلام افزود : تمامی روستاهای بالای ۲٠ خانوار تا پایان دولت به اینترنت پرسرعت مجهز می شوند.

وی گفت: سرقت و تخریب کابل ها در سطح روستاهای استان آسیب بزرگی به زیر ساخت های مخابرات می کند که می طلبد در این راستا چاره اندیشی شود.

 عنوان کرد: این شرکت در حوزه اینترنت تجاری، تلفن ثابت، اینترنت خانگی و تلفن همراه اول به مشترکان خدمات ارائه خواهد داد.

اسدی یادآور شد:مشترکین سطح استان می توانند جهت پرداخت قبض تلفن ثابت و اینترنت خانکی از طریق سامانه ۲۰۰۰، خرابی تلفن و اینترنت با سامانه ۲٠۱۱۷ و مشترکین تجاری می توانند با شماره گیری ۲٠۱٠ اقدام کنند.

وی اظهار داشت: مشترکین همراه اول می توانند با شماره گیری سامانه ٠۹۹٠ مشکلات خطوط خود را اطلاع رسانی و رفع کنند./م

بیشتر بخوانید : 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار