مدیرکل ورزش و جواناناستان ایلام:
مدیر کل ورزش و جوانان ایلام از افتتاح ۱۰ پروژه ورزشی در چهار شهرستان استان با اعتبار ۱۱۱ میلیارد و ۲۰ میلیون ریال در ایام مبارک دهه فجر خبر داد.
کد خبر: ۹۳۷۱۲۶
تاریخ انتشار: ۱۴ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۳:۱۰ 02 February 2021

به گزارش تابناک ایلام؛ مظفر علیشائی اظهار داشت: این پروژه ها که با اعتبار ۱۱۱ میلیارد و ۲۰ میلیون ریال از محل اعتبارات ملی و وزارت نفت افتتاح می شوند، شامل هفت زمین چمن مصنوعی مینی فوتبال در دهلران و دره شهر،۲ سالن ورزشی در دهلران و لومار و یک ساختمان اداری در آبدانان است.

وی با بیان اینکه ۲ پروژه زمین چمن مصنوعی مینی فوتبال در صورت تامین اعتبار در هلیلان کلنگ زنی می شود، گفت: پراکندگی سرانه ورزشی در سطح استان مطلوب نیست و تلاش می‌شود این سرانه تا پایان سال به ۹۸ سانتیمتر برسد.

مدیرکل ورزش و جوانان استان ایلام تصریح کرد: با توجه به اینکه جذب اعتبارات ورزشی به توانایی مسوولان حوزه‌های ورزشی بستگی دارد، روسای هیات‌ها در راستای حمایت، توانایی‌های مربوطه را شناسایی و معرفی کنند.

علیشائی افزود: استان ایلام دارای ۹٠ هزار ورزشکار سازمان یافته و غیر سازمان یافته است که این میزان با توجه به شیوع کرونا به کمتر از ۲۵ هزار نفر و با کاهش ۷۵ درصدی همراه بوده است./ح

 

بیشتر بخوانید

تخصیص اعتبارات ورزشی متناسب با فعالیت هیئت ها

پروژه های ناتمام ورزشی تکمیل می شوند

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار