مدیرکل کتابخانه های عمومی ایلام گفت: در راستای بهره مندی دوست داران کتاب و با هدف غلبه بر محدودیت های ناشی از همه گیری ویروس کرونا طرح پیک کتاب در کتابخانه های عمومی استان راه اندازی شد.
کد خبر: ۹۳۷۰۸۲
تاریخ انتشار: ۱۳ بهمن ۱۳۹۹ - ۲۱:۳۱ 01 February 2021

به گزارش تابناک ایلام ؛ سمیه حیدری اظهار داشت: این طرح جهت تسهیل دسترسی اعضای کتابخانه های عمومی به منابع مکتوب و تحویل کتاب به صورت رایگان درب منزل و محل کار ایجاد شده است.

مدیرکل کتابخانه های عمومی ایلام تاکید کرد: اعضا و مخاطبان کتابخانه های عمومی می توانند با مراجعه به سایت www.samanpl.ir و یا از طریق تماس تلفنی و انتخاب شهر و کتابخانه، کتاب مورد نظر خود را انتخاب و پس از ثبت درخواست به صورت آنلاین، در مدت زمان معین شده آن را از طریق پیک دریافت کنند.

حیدری یادآور شد: ایجاد زیرساخت های نرم افزاری و الکترونیکی مناسب با رابط کاربری منطقی و دسترسی آسان، می تواند شرایط را برای تسریع در ارائه درخواست کتاب مهیا سازد.

وی اضافه کرد: بر این اساس می طلبد چالش بوجود آمده در سطح استان و کشور متاثر از جامعه جهانی پیرامون ویروس کرونا را یک فرصت در جهت تکمیل خدمات و ایجاد تسهیلاتی برای ارائه این خدمات در نظر گرفت.

حیدری تصریح کرد: در مرحله اول این طرح در پنج کتابخانه عمومی مرکزی، پروین اعتصامی، غلامرضاخان ارکوازی، امام صادق(ع) و پیامبر اعظم(ص) شهر ایلام اجرا و در صورت تامین اعتبار طرح مذکور در سایر شهرستان های استان نیز راه اندازی می شود.

وی یادآور شد: افرادی که عضو کتابخانه نیستند، می توانند با تماس تلفنی و تحویل مدارک به پیک به عضویت کتابخانه درامده و مزایای آن استفاده کنند./م

بیشتر بخوانید :

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار