سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استاندار ایلام گفت: تداوم فعالیت مجتمع پتروشیمی ایلام برای توسعه صنعتی استان با توجه به اشتغالزایی و تولیدی ضروری است.پتروشیمی ایلام باید در کمترین زمان ممکن استانداردهای زیست محیطی را رعایت کند.
کد خبر: ۹۳۷۰۱۱
تاریخ انتشار: ۱۳ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۷:۳۰ 01 February 2021

به گزارش تابناک ایلام ؛ جهانگیر رستم زاد در نشست ستاد ستاد تسهیل و رفع موانع استان اظهار داشت:پتروشیمی ایلام باید در کمترین زمان ممکن استانداردهای زیست محیطی را رعایت کند.

وی افزود: آلایندگی این واحد در بسیاری از روزها موجب نارضایتی مردم می شود و هوای استان را آلوده می کند که نیاز است هرچه سریعتر اقدامات لازم در زمینه استاندارد سازی آن انجام گیرد.

سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استاندار ایلام تاکید کرد: بدون شک این مسأله آلایندگی به عنوان مطالبه و دغدغه مردم باید مورد توجه قرار گیرد و برطرف شود.

رستم زاد از حفاظت محیط زیست و اداره کل استاندارد استان خواست با بازدید و بررسی مشکل آلایندگی پتروشیمی اقدامات لازم را انجام دهند.

مدیرعامل پتروشیمی ایلام نیز در این نشست ضمن تایید این مسأله گفت: درصدد اجرای پروژه پایداری برای رفع آلودگی این مجتمع هستیم.

حسن نجفی سمنانی اظهار داشت: این واحد نیازمند همراهی دستگاه هاست تا بتواند با تداوم فعالیت خود، مشکلات موجود را برطرف کند.

وی ابراز امیدواری کرد با تلاش شبانه روزی همه دست اندرکاران مشکل آلایندگی این واحد نیز برطرف شود./م

بیشتر بخوانید:

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار