استاندار ایلام ؛
استاندار ایلام در پیامی با تبریک فرا رسیدن ایام الله دهه فجر انقلاب اسلامی، آن را نماد پیروزی مستضعفان بر استکبار جهانی دانست و گفت: دهه‌ای که شکوه و عظمت یک ملت را با ایستادن در مقابل استبداد و استکبار نشان داد و تاریخی جاودانه از خود به یادگار گذاشت.
کد خبر: ۹۳۶۵۹۱
تاریخ انتشار: ۱۲ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۳:۰۰ 31 January 2021

استاندار ایلام در پیامی با تبریک فرا رسیدن ایام الله دهه فجر انقلاب اسلامی، آن را نماد پیروزی مستضعفان بر استکبار جهانی دانست و تاکید کرد: انقلاب اسلامی پایان استبداد و سلطه طاغوتیان و بیگانگان در گستره ایران عزیز است.

به گزارش تابناک ایلام ؛ متن پیام قاسم سلیمانی‌دشتکی به شرح زیر است:

انقلاب اسلامی نماد پیروزی مستضعفان بر استکبار جهانی و پایان استبداد و سلطه طاغوتیان و بیگانگان در گستره ایران عزیز است و دهه مبارک فجر آغاز خودباوری ملت و اتکا به قدرت لایزال الهی‌ است که با وحدت کلمه به ثمر نشست. دهه‌ای که شکوه و عظمت یک ملت را با ایستادن در مقابل استبداد و استکبار نشان داد و تاریخی جاودانه از خود به یادگار گذاشت.

این دهه یادآور امام راحل(ره) است، امامی که بذر امید و بیداری را در دل آزادگان خسته از ظلم و ستم بارور کرد و امروز بیش از چهار دهه از توطئه و دسیسه دشمنان و بدخواهان نظام می گذرد اما خللی در عزم و اراده پولادین ملت بزرگ ایران در ادامه مسیر انقلاب و دستیابی به اهداف متعالی آن وارد نشده است.

اکنون در چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی دشمنان همچون گذشته تمام توان و ظرفیت خود را در اعمال تحریم های ظالمانه، جنگ اقتصادی و روانی بکار گرفته اند اما در این برهه از زمان نیز چون گذشته ملت بزرگ ایران اسلامی با ایمان راسخ و وحدت کلمه بدخواهان این مرز و بوم را در رسیدن به اهداف شوم خود ناامید مستاصل کرده اند.

اینک که همزمان با طلوع فجر انقلاب اسلامی در آستانه انتخابات ۱۴۰۰ بعنوان نماد مشارکت مردم در تعیین سرنوشت خود که همان حرکت در مسیر آرمان‌های انقلاب اسلامی است، قرار داریم قطعا مردم با حضور پرشور و مشارکت بالای خود در انتخابات پیش رو جواب کوبنده و پشیمان کننده‌ای به دشمنان این انقلاب و نظام خواهند داد.

اینجانب با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی، ایام الله دهه مبارک فجر را به ملت بزرگ ایران به ویژه مردم شریف و انقلابی استان ایلام تبریک گفته و یکبار دیگر با آرمان های مقدس امام عظیم الشان (ره) و شهدای عزیز تجدید بیعت کرده و نصایح و رهنمودهای حکیمانه رهبر فرزانه انقلاب (مدظله العالی) را نصب العین خود قرار داده و با حرکت در مسیر وحدت و همدلی در راه اعتلای نظام، کشور و خدمت بی شائبه به مردم بعنوان ولی نعمتان اصلی انقلاب حرکت خواهیم کرد. در پایان برای همگان از درگاه خداوند متعال سلامتی، سعادت و بهروزی مسئلت می نمایم./م

بیشتر بخوانید :

58 پروژه عمرانی و اقتصادی دهه فجر در استان افتتاح می شود/مدیران عملکرد دولت را از طریق رسانه ها به اطلاع مخاطبان و افکار عمومی برسانند

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار