فرمانده انتظامی شهرستان دهلران گفت: در پی مراجعه یکی از شهروندان به پلیس فتا مبنی بر کلاهبرداری از طریق دستگاه ATM از حساب وی در یکی از مناطق شهرستان، در این راستا پرونده تشکیل و رسیدگی به موضوع در دستور کار کارشناسان این پلیس قرار گرفت.
کد خبر: ۹۳۶۴۰۷
تاریخ انتشار: ۱۲ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۰:۳۰ 31 January 2021

 به گزارش تابناک ایلام؛سرهنگ منوچهر مکی بیان کرد: با پیگیری‌های پلیس فتا و کارکنان انتظامی شهرستان عامل کلاهبرداری از شهروندان در محل وقوع جرم در کمتر از ۲۴ ساعت شناسایی و دستگیر شد.

فرمانده انتظامی شهرستان دهلران افزود: متهم در مواجهه با مستدات پلیسی به بزه انتسابی خود معترف و در جهت سیر مراحل قانونی و مطالبه به حق مردمی تویل مراجع قضائی شد.

وی گفت: افراد کلاهبردار با کمین در کنار دستگاه خود پرداز (ATM) منتظر افراد کم سواد که توان انجام کارا‌های بانکی را نداشته و با سوء استفاده از اعتماد آن‌ها مبالغی را حساب‌های آن‌ها برداشت و یا فعال نمودن دوم بانکی اقدام به برداشت مبالغی از حساب آن‌ها به صورت اینترنتی می‌کنند.

سرهنگ منوچهر  مکی به شهروندان بیان کرد: از در اختیار قرار دادن کارت بانکی خود به افراد ناشناس جدا پرهیز کنند و همچنین افرادی که توانایی انجام کار‌های بانکی خود را ندارند از خانواده و یا کارکنان بانک جهت راهنمایی استفاده کنند./ع

بیشتر بخوانید:

پلیس دره شهر درخصوص کلاهبرداری‌های کارت به کارت توصیه هایی به شهروندان ارائه کرد

باند سارقان خودرو و موتورسیکلت با ۱۶ فقره سرقت در ایلام متلاشی شد

کلاهبردار 16 میلیاردی در ایلام دستگیر شد

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار