مدیر کل راه و شهرسازی استان ایلام:
کاظمی مدیر کل راه و شهرسازی استان ایلام گفت: عملیات اجرایی مسیر قاضی خان _ بدره با شتاب بیشتری در دست اقدام است و تا پایان ماه آینده به بهره‌برداری خواهد رسید.
کد خبر: ۹۳۶۲۳۷
تاریخ انتشار: ۱۱ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۵:۴۰ 30 January 2021

به گزارش تابناک ایلام؛ کاظمی مدیر کل راه و شهرسازی استان ایلام گفت: در حال حاضر عملیات اجرایی مسیر قاضی خان _ بدره با شتاب بیشتری در دست اقدام است و تا پایان ماه آینده اتمام گردیده و به بهره‌برداری می رسد.

او با اشاره به اهمیت این مسیر ارتباطی، بیان کرد: این مسیر حدود ۱۱۰ کیلومتر مرکز شهرستان بدره به مرکز شهرستان سیروان را کوتاه‌تر خواهد کرد و به عنوان یک راه موازی شمال به جنوب در استان ایلام عمل می‌کند و به موازات محور ایلام به حمیل می‌تواند ارتباط استان‌های شمالی ایلام را با جنوب استان ایلام و همچنین استان‌های جنوبی استان ایلام برقرار کند.

قیصوری رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان ایلام نیز در رابطه با اعتبارات این پروژه، اظهار کرد: تاکنون برای احداث پروژه مسیر ارتباطی قاضی خان _ بدره ، ۲۷ میلیارد تومان اعتبار هزینه شده است.

با بهره‌برداری از این پروژه بزرگ علاوه بر خروج شهرستان سیروان از یک بن‌بست جغرافیایی، می توان باعث تسهیل در تردد بین استان‌های خوزستان، کرمانشاه و ایلام شد./ح

 

بیشتر بخوانید

شمال وجنوب استان ایلام به هم متصل می شوند

مسیر قاضی خان _ بدره نیمه اول 99 به بهره برداری می رسد

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار