معاون عمرانی استاندار ایلام؛
معاون عمرانی استاندار ایلام گفت: بیش از ۹۶ درصد روستاهای استان ایلام از نعمت گاز بهره مند شده‌اند و این یکی از بهترین و درخشان‌ترین خدمات دولت برای مردم در استان ایلام است.
کد خبر: ۹۳۵۹۵۷
تاریخ انتشار: ۱۰ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۰:۴۰ 29 January 2021

به گزارش تابناک ایلام؛احمد کرمی بیان  کرد: عملیات اجرایی خط تغذیه گازرسانی به شهر سراب میمه به طور ۱۰۰ درصد به همت شرکت گاز استان آماده بهره برداری است و در ایام دهه فجر امسال افتتاح خواهد شد.

وی گفت: گازرسانی به بخش زرین آباد و شهر پهله نیز با بیش از ۸۰ درصد پیشرفت در حال اجرا است که پیش بینی می‌شود تا پایان سال جاری مورد بهره برداری قرار خواهد گرفت.

کرمی افزود : خط تغذیه این دو بخش به طول ۸۰ کیلومتر و ۴۰ کیلومتر شبکه بوده که کار عملیات اجرایی به شهر میمه به اتمام رسیده و حدود سه کیلومتر از اتمام خط انتقال به بخش زرین آباد به زودی تکمیل خواهد شد.

معاون امور عمرانی استان ایلام اعتبار هزینه شده برای اجرای این طرح را افزون بر ۵۰۰ میلیارد ریال عنوان کرد وگفت: تلاش خواهد شد تا پایان امسال این پروژه گازرسانی تکمیل و به شبکه گاز سراسری متصل شود.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار اظهار داشت: برای اجرای خط انتقال گاز به دو بخش زرین آباد و میمه سختی‌ها و پستی و بلندی‌های بسیار سنگینی در مسیر ۸۰ کیلومتری وجود داشته است./ع

بیشتر بخوانید:

۸۷۰ واحد صنعتی و تولیدی در استان از نعمت گاز برخوردار هستند

سیروان به شهرستان های سبز استان ایلام می پیوندد

۸۱ درصد جمعیت روستایی هلیلان از گاز طبیعی بهره مندند

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار