همزمان با ایام الله دهه فجر صورت می گیرد ؛
فرماندار دره شهر در گفتگو با خبرنگار ما ضمن گرامیداشت ایام الله دهه مبارک فجر از افتتاح و بهره برداری طرحهای اقتصادی و عمرانی شهرستان خبر داد.
کد خبر: ۹۳۵۷۴۰
تاریخ انتشار: ۰۹ بهمن ۱۳۹۹ - ۰۹:۲۰ 28 January 2021

به گزارش تابناک ایلام ؛ کیانوش محمد نژاد در گفتگو با خبرنگار ما ضمن گرامیداشت ایام الله دهه مبارک فجر اظهار داشت : همزمان با گرامیداشت ایام الله دهه فجر ۱۳ طرح عمرانی به مبلغ بیش از 553 میلیارد ریال از محل اعتبارات ملی، استانی و ارزش افزوده افتتاح می گردد.

وی افزود:همچنین ۸ طرح اقتصادی به مبلغ بیش از 135 میلیارد  ریال در بخش کشاورزی و خدمات که زمینه اشتغال ۱۲ نفر را ایجاد خواهد کرد به بهره برداری خواهد رسید.

فرماندار دره شهر مهمترین طرح های عمرانی را آسفالت ۲۵ روستای شهرستان_احداث یک دهنه پل ۲۲ متری _ روکش آسفالت ۱۲ کیلومتر راه روستایی _ افتتاح ۴۳۰ واحد مسکن سیل زدگان بخش ماژین _ ۶۰ واحد مسکن مدد جویان تحت پوشش کمیته امداد و بهزیستی و همچنین احداث شبکه های برق فشار ضعیف و متوسط شهری و روستایی عنوان و افزودند بهره برداری از این طرحها از نظر اشتغال و نوع تولید آنها دارای اهیمیت می باشد.

محمدنژاد با اشاره به تعطیلی دو طرح کشتار طیور و تولیدات خوراک دام اظهار داشت با پیگیری از طریق کارگروه تسهیل رفع موانع تولید این دو طرح به چرخه تولید بازگشته که علاوه بر فراهم آوردن زمینه اشتغال ۶۰ نفر باعث رونق اقتصادی و نیز رفع نیاز استان در این مورد خواهند شد.

فرماندار دره شهر به طرحهای در دست اقدام نیز اشاره و بیان داشت: طرح چهار خطه کردن دره شهر-بدره و دره شهر-پلدختر، ایستگاههای پمپاژ بخش کشاورزی و طرح نهال کاری ضلع غربی شهر در سال آتی به بهره برداری خواهند رسید.

وی گذری به طرحهای ملی غیر فعال کرد و گفت: با پیگیری نماینده اسبق دو طرح بزرگ تونل کبیرکوه و سد سیکان فعال گشته و در حال انجام هستند./م

بیشتر بخوانید:

14 پروژه راهداری و حمل و نقل جاده ای در ایلام به بهره برداري می رسد

63طرح آبخیزداری دهه فجر در ایلام بهره برداری می شود

اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
خنده
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۱:۳۰ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۰
از خنده مردیم
پاراگراف آخر نوشته با پیگیری های نماینده سابق .....
کاظم زاده در دوره خودش هم هیچ عددی نبود چه برسه به الان
لطفاً ارزش خبری اخبار خود را با این اراجیف از بین نبرید
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۳۳ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۰
نوشته نماینده اسبق نه سابق!! یعنی منظورش دکتر احمدیه؟!
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار