همزمان با دهه فجر؛
فرماندار آبدانان گفت: ۲۱ طرح در زمینه های عمران و آبادی، ارتباطات و پروژه های اقتصادی با اعتباری بالغ بر ۳۳۰ میلیارد ریال همزمان با فرا رسیدن دهه مبارک فجر کلنگزنی، افتتاح و به بهره برداری می رسند.
کد خبر: ۹۳۵۷۳۳
تاریخ انتشار: ۰۹ بهمن ۱۳۹۹ - ۰۸:۲۰ 28 January 2021

به گزارش تابناک ایلام ؛ سیروس مراد حاصلی در گفتگو با خبرنگار ما ضمن گرامیداشت این ایام اظهار داشت:با توجه به شرایط کرونایی اکثر برنامه های دهه فجر امسال بصورت مجازی و غیر حضوری بوده و تنها در روزهای ۱۲ و ۲۲ بهمن ماه رژه خودرویی خواهیم داشت.

وی مهمترین طرحهای عمران روستایی را گازرسانی به روستاهای بخش کلات مورموری-کلنگزنی شبکه داخلی آب شرب روستای گنداب-نصب و راه اندازی سایت تلفن همراه در سه روستای وچکبود-ارتقاء تلفن همراه لرغه و مورموری-آسفالت معابر روستاهای آب انار، سراب نقل، بانکت و چمکبود و نیز احداث ۵ واحد منزل مددجویان جمعا به مبلغ ۱۱۳ میلیارد ریال عنوان کرد.

فرماندار آبدانان نیز به طرحهای عمران شهری اشاره و گفت: روکش آسفالت راههای اصلی و فرعی- ساخت مخزن و بهسازی چشمه های سراب- احداث شبکه برق شهید رضایی نژاد-احداث ساختمان شبکه بهداشت و درمان- احداث ساختمان ورزش و جوانان از مهمترین آنها بوده که جمعا ۱۶۵ میلیارد ریال هزینه شده است.

مرادحاصلی در رابطه با طرح های بخش کشاورزی و منابع طبیعی نیز افزود: احداث کانال آب و طرح آبیاری مزارع-احداث سازه سنگی مالاتی و سازه خشک چینی و همچنین نهالکاری بیابان که در این حوزه مبلغ ۱۳/۷میلیارد ریال هزینه شده است.

وی مهمترین پروژه های اقتصادی را گاوداری ۴۹ راسی و نیز طرح پرورش گوسفند ۳۰۰ راسی با مبلغ جمعا ۲۴ میلیارد ریال عنوان و در پایان خاطرنشان کرد : با بهره برداری از این طرحها زمینه تولید و ایجاد اشتغال فراهم خواهد شد./م

بیشتر بخوانید:

پروژه احداث مجتمع فرهنگی، هنری و تجاری سینمای شهر ایلام کلنگ زنی شد

14 پروژه راهداری و حمل و نقل جاده ای در ایلام به بهره برداري می رسد

اجرای ۹۵ کیلومتر شبکه فیبر نوری در مسیر ایلام_بدره /افزایش ۱۰ گیگابیتی ظرفیت دیتای شبکه ارتباطات و زیرساخت ایلام

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار