مدیرعامل شرکت پالایش گاز ایلام:
مدیرعامل شرکت پالایش گاز ایلام گفت: پالایشگاه گاز ایلام در راستای حمایت از تولید کالای داخلی در سال گذشته، ۷۰ درصد از نیازمندی‌های خود را از تامین کنندگان داخلی تامین کرده که ۲۰ درصد آن‌ها از شرکت های دانش‌بنیان تهیه شده است.
کد خبر: ۹۳۵۶۹۶
تاریخ انتشار: ۰۸ بهمن ۱۳۹۹ - ۲۱:۳۰ 27 January 2021

به گزارش تابناک ایلام؛ روح اله نوریان در حاشیه بازدید از بیست و پنجمین نمایشگاه بین المللی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی، افزود: نیازهای پالایشگاه گاز ایلام در بخش مولوکولارسیو که توسط شرکت‌های اروپایی‌ تامین می‌شد، طی سال گذشته توسط یک شرکت دانش‌بنیان مرتفع شد و از عهده‌ تست‌های کیفی برآمد و در حال حاضر، در واحدهای نم‌زدایی ما مورد استفاده قرار گرفته است.

مدیرعامل شرکت پالایش گاز ایلام با بیان اینکه ما در صنعت نفت و گاز می‌توانیم با اتکا به دانش و توان سازندگان و شرکت‌ها و پیمانکاران داخلی، صنعت نفت و گاز ایران را ارتقا ببخشیده ایم.

وی اظهار داشت: در پالایشگاه ایلام با تعمیرات پیشگیرانه و بازرسی‌های دوره‌‌ای و تعمیرات اساسی توانستیم در فصل سرد سال به صورت پایدار، کل مجموعه پالایش و انتقال در خدمت مردم و صنایع باشیم.

نوریان افزود : در 10 ماهه نخست سال ۹۹، نسبت به مدت مشابه در سال ۹۸، در تحویل گازطبیعی به خط، ۵ درصد رشد داشته است .

وی تصریح کرد: در میعانات گاز ۴ درصد، در میزان گوگرد تولیدی ۱۰ درصد و در فروش گوگرد ۴۰ درصد رشد فروش داشتیم، ضمن آن که در همین بازه زمانی، رشد ۱۶۰ درصدی LPG را داشتیم که به پارس جوبی و پتروشیمی ایلام تحویل شده است.

وی به بحث مسئولیت اجتماعی در این واحد صنعتی اشاره کرد و اظهار داشت: اقدامات مختلف اقتصادی، اجتماعی، زیست محیطی و توانمندسازی بانوان را در سطح استان داشتیم، ضمن آن که حمایت از تیم بانوان فوتبال این شرکت در دستور کار بوده و با استعدادیابی دختران نوجوان، سعی شده است که این گروه از جامعه در عرصه ورزش فعال گردند./م

بیشتر بخوانید : 

دستیابی به صنعت سبز یکی از اهداف اصلی سال آتی پالایشگاه گاز ایلام است

امضا تفاهم‌نامه پالایشگاه گاز ایلام و پارک علم و فناوری

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار