رییس خانه‌ مطبوعات و رسانه های استان ایلام ابراز امیدواری کرد: با پایان یافتن کرونا در خرداد ماه سال آینده در گام چهارم جشنواره فصلی مطبوعات و رسانه های استان برنامه ای با شکوه باحضور مدیران، عموم اصحاب فرهیخته رسانه و مردم برگزار شود.
کد خبر: ۹۳۵۴۶۷
تاریخ انتشار: ۰۹ بهمن ۱۳۹۹ - ۰۸:۳۰ 28 January 2021

 به گزارش تابناک ایلام،سامی شهبازی گفت: داوری جشنواره فصلی مطبوعات ویژه فصول تابستان و پاییز با بخش ویژه کرونا ویژه مطبوعات محلی، پایگاه های خبری، خبرگزاری ها و نمایندگی مطبوعات سراسری با رقابت بیش از ۵۲۰ اثر انجام شد.

وی توسعه استان و فرصت های سرمایه گذاری با نگاه ویژه به مزیت های نفت، گاز و پتروشیمی، گام دوم انقلاب، روند توسعه استان با نگاه به زیرساخت‌های ارتباطی، مواصلاتی و سرمایه‌گذاری، طبیعت و محیط زیست ، آسیب‌های اجتماعی و نقش رسانه در پیشگیری و کنترل آن، دفاع مقدس، ایثار و شهادت، عفاف و حجاب، اربعین حسینی، ظرفیت‌ها و فرصت‌های استان، معرفی پتانسیل‌های استان در حوزه گردشگری را محورهای این دوره جشنواره عنوان کرد و گفت: بخش ویژه این‌ جشنواره به کرونا اختصاص داشت.

رییس خانه مطبوعات و رسانه های استان ایلام افزایش رقابت موثر و سازنده در تعالی و توسعه محتوایی آثار و تولیدات رسانه‌ای، حمایت از تولیدکنندگان آثار رسانه‌ای و ارتقاء کمی و کیفی آثار در بخش‌های مختلف و ایجاد رقابت مثبت و افزایش انگیزه و خلاقیت رسانه ها را اهداف برگزاری این جشنواره اعلام‌ کرد.

وی ضمن تقدیر ازنگاه ارزشمند و مشارکت مطلوب صاحبان رسانه استان در این رویداد فرهنگی افزود: طی برگزاری جشنواره از نگاه کاربردی مجمع عمومی خانه مطبوعات استفاده و این مهم بعنوان یک اصل در فرایندهای آینده نیز مورد استفاده قرار خواهد گرفت./ع

بیشتر بخوانید:

اعضای خانه مطبوعات ایلام انتخاب شدند

رسانه‌های رسمی برادری خودرا در تمامی صحنه‌ها در استان ثابت کرده‌اند

تمدید مهلت ارسال آثار به سومین جشنواره فصلی مطبوعات ایلام

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار