معاون گردشگری و سرمایه‌گذاری استان ایلام:
کرمی معاون گردشگری و سرمایه‌گذاری استان ایلام گفت: تیم‌های بازرسی و نظارت برای اجرای طرح نظارتی ویژه از تأسیسات گردشگری استان تشکیل شد.
کد خبر: ۹۳۵۴۵۱
تاریخ انتشار: ۰۸ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۷:۴۵ 27 January 2021

به گزارش تابناک ایلام؛ زکیه کرمی معاون گردشگری و سرمایه‌گذاری استان ایلام اظهار داشت: براساس بند ۱ مصوبات جلسه شماره ۴ مورخ ۱ بهمن ۹۹ کمیته استانی نظارت بر اصناف و به‌منظور ارتقای سطح کیفیت خدمات و نظارت بر عملکرد تمام واحد‌های خدمات‌رسان به مسافران و گردشگران در همه ابعاد اعم از اسکان، رفاه، خدمات بهداشتی و درمان، خدمات پذیرایی و خدمات رفاهی و سرگرمی، کمیته ویژه نظارت و همچنین بازدید‌های نظارتی تأسیسات گردشگری تشکیل شد.

او افزود: کارشناسان نظارت حوزه معاونت گردشگری و نمایندگان اداره‌کل تعزیرات حکومتی، سازمان صنعت، معدن و تجارت، بهداشت، ستاد اقامه نماز، دامپزشکی، پلیس اماکن و انجمن حرفه‌ای واحد‌های پذیرایی استان اعضای ثابت این کمیته را تشکیل می‌دهند.

کرمی تصریح کرد: در این بازدید‌ها با توجه به شرایط ویژه کنونی مواردی، چون رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی و اصول بهداشتی، ضدعفونی و گندزدایی مستمر واحدها، بررسی نرخ‌نامه‌ها، نحوه نگهداری مواد غذایی، اعتبار پروانه بهره‌برداری، گران فروشی و کم فروشی توسط اعضای کمیته نظارت استان مورد بررسی قرار می‌گیرد.

معاون گردشگری و سرمایه‌گذاری اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی ایلام یادآور شد: بازدید‌های کمیته نظارت بر تاسیسات گردشگری بصورت هفتگی و مستمر از تأسیسات گردشگری استان شامل مراکز اقامتی، واحد‌های پذیرایی بین‌راهی و مجتمع‌های خدمات رفاهی در حال انجام است.

کرمی با بیان اینکه نظارت بر واحد‌های اقامتی و پذیرایی و سایر تاسیسات رفاهی بین‌راهی در شبکه راه‌های استان و مسیر‌های گردشگری نیز تشدید می‌شود، گفت: هدف ما ارائه خدمات مطلوب و بدون ایراد به مسافران و گردشگرانی است که به استان ایلام سفر می‌کنند.

او عنوان کرد: آب و هوای استان ایلام به‌ گونه‌ای است که شمال استان هوایی لطیف دارد و گردشگران می‌توانند با بازدید از اماکن دیدنی این استان سفری به یادماندنی را در فصول سال تجربه کنند./ح

 

بیشتر بخوانید

کرونا مانعی بزرگ برای دیدن جذابیت های گردشگری در ایلام

فعالیت تأسیسات گردشگری و پذیرایی ایلام با یک سوم ظرفیت آغاز می شود

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار