فرماندار دهلران:
فرماندار دهلران از افزایش سرانه فضای ورزشی این شهرستان با بهره برداری از پروژه های در دست اقدام از ۸۸ صدم متر مربع به یک متر مربع خبر داد.
کد خبر: ۹۳۵۴۴۵
تاریخ انتشار: ۰۸ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۶:۴۵ 27 January 2021

به گزارش تابناک ایلام؛ مجید عسگری در نشست شورای ورزش دهلران به نقش ورزش در زندگی اشاره کرد و افزود: توسعه و تعمیق ورزش همگانی در اولویت است و در این زمینه باید از همه امکانات و ظرفیت ها استفاده شود.

وی از در دست احداث بودن پنج زمین چمن مصنوعی در این شهرستان خبر داد و گفت: تاکنون برای این اجرای این پروژه ها با پیشرفت بالای ۵۰ درصد بالغ بر ۲۰ میلیارد ریال هزینه شده و تا پایان دولت به بهره برداری می رسند.

فرماندار دهلران به تکمیل عملیات اجرایی سالن ورزشی روستای بردی هم اشاره و تاکید کرد: این سالن با توجه به برنامه ریزی ها در ایام دهه فجر بهره برداری می شود.

عسگری ساخت استخر بخش موسیان را از دیگر پروژه ها عنوان کرد و گفت: برای این پروژه با پیشرفت ۳۰ درصد تاکنون ۱۲ میلیارد ریال هزینه شده و تکمیل آن به ۳۰ میلیارد ریال اعتبار نیاز دارد، ضمن اینکه سالن ورزشی شهرک وحدت نیز با ۳۰ درصد پیشرفت فیزیکی در حال اجراست.

وی به راه اندازی سایت پاراگلایدر در شهرستان نیز اشاره کرد و گفت: احداث این سایت در مراحل پایانی است و بزودی از ارتفاعات تیناب شاهد استفاده ورزشکاران و علاقه مندان به این رشته ورزشی خواهیم بود.

فرماندار دهلران متذکر شد: شهرستان دهلران با توجه به ظرفیت های آن توانایی تبدیل شدن به قطب اسب سواری کشور و برگزاری کورس زمستانه را دارد.

عسگری با اشاره به وجود سد دویرج در شهرستان تاکید کرد: می توان از این ظرفیت برای اجرای مسابقات قایقرانی نیز بهره گرفت.

عسگری گفت: با تکمیل این پروژه ها سرانه ورزشی دهلران از ۸۸ صدم متر مربع به یک متر مربع افزایش خواهد یافت.

معاون توسعه ورزش اداره کل ورزش و جوانان ایلام نیز در این نشست اظهار داشت: شهرستان دهلران به لحاظ اماکن ورزشی و هیات های فعال ورزشی در استان جایگاه دوم دارد.

نصرت اله کریمیان افزود: شهرستان دهلران دارای ۲۶ فضای ورزشی، ۳۵ هیات ورزشی بوده و ۲۹ باشگاه ورزشی در حال فعالیت هستند.

وی تاکید کرد: همچنین در استان ایلام ۳۱۱ هیات ورزشی در قالب ۴۴ رشته فعالیت می کنند و سرانه ورزشی هم اکنون ۸۸ صدم متر مربع است./ح

 

بیشتر بخوانید

تعلل ها در حوزه ورزش و هنر دهلران باید کنار گذاشته شوند

تکمیل سالن ورزشی موسیان با7میلیارد ریال

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار