مدیرعامل باشگاه چوار ۶۵ ایلام:
مدیرعامل باشگاه چوار ۶۵ ایلام یادآور شد: ایلام در رشته فوتسال استعدادهای بسیاری برای حضور در لیگ برتر دارد
کد خبر: ۹۳۵۴۲۸
تاریخ انتشار: ۰۸ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۱:۳۰ 27 January 2021

به گزارش تابناک ایلام؛ علی قیطاسی گفت: تیم فوتسال چوار ۶۵ تاکنون در لیگ دسته دوم کشور بازی می کرد و برای اولین بار در لیگ دسته یک حضور می یابد.

وی اظهار داشت: سال گذشته تیم فوتسال چوار ۶۵ ایلام با برنامه ریزی مناسب در لیگ دسته دوم کشور بازی می کرد و ۶ بازی دوستانه نیز با تیم های لیگ برتر برگزار کرد.

مدیرعامل باشگاه چوار ۶۵ ایلام افزود: این تیم در رقابت های دسته دوم کشور با نمایش بازی های خوب موفق به چهار برد و ۲ باخت شد اما در ادامه با شیوع کرونا لیگ دسته دوم کشور تعطیل و هزینه هایی نیز بر باشگاه تحمیل شد.

قیطاسی ادامه داد: به همین دلیل و جهت استفاده از استعدادهای فوتبالی استان امتیاز لیگ دسته اول خریداری و امسال بجای هزینه کردن در لیگ دسته دوم در دسته یک حضور می یابیم.

وی یادآور شد: در نظر داریم هزینه ها صرف صعود به لیگ برتر شود و بتوانیم در یک بازه زمانی سه یا چهار ساله جزو تیم های لیگ برتری باشیم.

مدیرعامل باشگاه چوار ۶۵ ایلام عنوان کرد: ایلام در رشته فوتسال استعدادهای بسیاری برای حضور در لیگ برتر دارد و امسال آقایان لقمان سهیلی مدیر تیم، عباس مرادی سرمربی و وحید چگنی به عنوان مربی هدایت این تیم را در لیگ دسته یک کشور بر عهده خواهند داشت.

وی به تیم فوتبال شهدای چوار ۶۵ ایلام نیز اشاره کرد و گفت: این تیم در لیگ دسته سوم کشور حضور دارد و تاکنون با انجام سه بازی دارای ۲ برد و یک باخت بوده و ۶ امتیاز کسب کرده است./ح

 

بیشتر بخوانید

ایلام میزبان مسابقه فوتسال بین پیشکسوتان تیم ملی و تیم فوتبال چوار ۶۵

سنگربان فوتبال ایلام به اردوی تیم ملی دعوت شد

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار