استاندار ایلام؛
استاندار ایلام گفت: نیروی انتظامی افتخار نظام و کشور و مردم است و همواره در صف اول ایجاد نظم و امنیت و خدمت رسانی بوده است.
کد خبر: ۹۳۵۳۲۵
تاریخ انتشار: ۰۷ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۹:۲۱ 26 January 2021

 به گزارش تابناک ایلام؛قاسم سلیمانی دشتکی اظهار کرد:استان ایلام صف مقدم ایثار و فداکاری در دفاع از کشور عزیزمان ایران در هشت سال دفاع مقدس بوده است و در این راه بیش از سه هزار شهید و ۱۲ هزار جانباز را تقدیم انقلاب و آرمان‌های امام و شهدا نموده و با فاصله زیاد رتبه اول ایثارگری در کشور را به خود اختصاص داده است.

استاندار ایلام با عنوان این مطلب که در هشت سال جنگ تحمیلی عملاً فرصتی برای کار عمرانی در این استان وجود نداشته است، بیان کرد: این مردمان در آن برهه و مقطع حساس و تاریخی مهم‌ترین کار خود را دفاع از کشور دانستند و در آزمون بزرگ مرزداری و مرزبانی نمره قبولی گرفتند و امروز این مردمان شایسته بهترین خدمات هستند.

وی استان ایلام را دارای ظرفیت‌ها و پتانسیل‌های بسیار فراوانی دانست و اضافه کرد: ایلام پیشینه‌ای بلندا و قدمت تاریخ دارد و سرشار از منابع خدادادی فراوانی چون نفت و گاز و جنگل، آب و خاک و کشاورزی و طبیعت بکر و … بوده که این منطقه را متمایز از کشور کرده است.

وی گفت: ایلام ۱۱ درصد ذخایر گاز، ۴ درصد ذخائر نفت کشور، بیش از ۶۵ درصد تردد زوار اربعین، ۴.۵ درصد صادرات و ۸ درصد مرز کشور را در اختیار دارد و این نشان از جایگاه بسیار مهم این استان است./ع

بیشتر بخوانید:

نظرتان درباره استقرار دفتر نفت گاز در استان ایلام چیست؟

سماجت ساراو پیگیریهای استاندار، پایان بخش یک اجحاف /سنگ های آخر استقرار دفتر نفت وگاز در ایلام

۱۱ درصد گاز و سه درصد نفت کشور در ایلام تولید می شود/ایجاد یک مدیریت مستقل نفت و گاز در استان ضروری است

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار