مدیرکل بهزیستی استان ایلام؛
مدیرکل بهزیستی استان ایلام اظهار داشت: پرونده خدمات رسانی مددجویان از طریق مددکاران این مراکز به روز رسانی شده و تمامی ۲۱هزار مددجوی مستمری بگیر در نخستین مرحله مورد بازدید قرار گرفته و لیست آنها برروز رسانی شده است.
کد خبر: ۹۳۵۱۹۶
تاریخ انتشار: ۰۷ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۲:۳۵ 26 January 2021

 به گزارش تابناک ایلام؛زهرا همتی گفت: تا پیش از تاسیس مراکز مثبت زندگی در برخی بخش ها و روستاهای استان  نظیر زردلان، موسیان، شباب و غیره مراکز بهزیستی وجود نداشته و مردم برای دریافت خدمات مجبور به مراجعه به شهرها و مرکز استان بودند اما با ایجاد این مراکزمراجعه افراد به مراکز بهزیستی دور از محل سکونت  کاهش خواهد یافت و در نزدیکترین محل خدمات خود را دریافت خواهند کرد.

مدیرکل بهزیستی استان با اشاره به آماده سازی مراکز مثبت زندگی برای افتتاح در دهه فجر گفت: پرونده خدمات رسانی مددجویان از طریق مددکاران این مراکز به روز رسانی شده  و تمامی ۲۱هزار مددجوی مستمری بگیر  در نخستین مرحله  مورد بازدید قرار گرفته و لیست آنها برروز رسانی شده است.

وی ایلام تصریح کرد: از طرف دیگر ایجاد این مراکز که توسط بخش خصوصی  با نظارت بهزیستی اداره می‌شوند نقش مهمی در اشتغال زایی در مناطق مختلف استان داشته است.

وی گفت: تمام پروندهای مددجویان اعم از زنان سرپرست خانوار و معلولان  به این مراکز واگذار خواهد شد./ع

بیشتر بخوانید

خدمات توانبخشی و مشاوره بهزیستی ایلام رایگان شد

ساخت ۳۶ واحد مسکونی برای مددجویان ۲ معلولی چرداول

بهزیستی متولی پیشگیری از خودکشی نیست/ اطلس خودکشی استانهای کشور تدوین می شود

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار