مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان ایلام بیان کرد: هنرمندان استان در این عرصه، سالهاست که پای ثابت جشنواره فجر هستند و در جشنواره امسال، هم در بخش بازبینی‌ها به عنوان داور از آنها دعوت شد و هم توانستند در دو بخش تئاتر خیابانی و رادیو تئاتر به مرحله اصلی راه پیدا کنند.
کد خبر: ۹۳۵۱۸۱
تاریخ انتشار: ۰۷ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۸:۵۰ 26 January 2021

 به گزارش تابناک ایلام؛عمران خودآموز اظهار داشت: «سعید خیرالهی» از هنرمندان عرصه تئاتر استان امسال به عنوان عضو هیات انتخاب بخش ویژه «سرباز انقلاب» (نمایش های خیابانی) انتخاب شد و همچنین سرکار خانم الهه پورجمشید که از اهالی تئاتر ایلام است، مسئولیت انتخاب نمایش‌های خیابانی سی و نهمین جشنواره تئاتر فجر را برعهده گرفت.

وی گفت: نمایش های رادیویی "چریکه" نوشته سعید خیرالهی به کارگردانی مصطفی کولیوندی و "پست بام" نوشته پدرام رفیعی به کارگردانی طیبه صیدمحمدی از استان ایلام در این بخش حضور دارند.

خودآموز  تصریح کرد: استان ایلام در بخش نمایش های خیابانی هم حضوری پررنگ و موثر خواهد داشت که طی آن نمایش «اوراقچی» به نویسندگی و کارگردانی مالک آبسالان، نمایش «بیست عدد آخر را من نشمردم» به نویسندگی و کارگردانی مصطفی کولیوندی و نمایش «خوون سل» به نویسندگی و کارگردانی «حسنا قبادی» در مهم ترین رویداد تئاتر کشور یعنی جشنواره فجر، حضور دارند./ع

بیشتر بخوانید:
هنرمندان چشم به راه خانه هستند / وعده های بی سرانجامی که دغدغه هنرمندان شده است

ساختمان‌های ابداعی در شهر آینده

روند لاک پشتی برج هنر، محصول بی خیالی مدیران راه وشهرسازی استان ایلام!

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار