مدیرعامل شرکت گاز ایلام از اتصال 94 درصدی جمعیت خانوار روستایی استان به شبکه گاز خبر داد گفت:تعداد 870 واحد صنعتی و همه شهرک های صنعتی استان ایلام به شبکه سراسری گاز متصل هستند .
کد خبر: ۹۳۵۱۰۸
تاریخ انتشار: ۰۷ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۰:۰۰ 26 January 2021

به گزارش تابناک ایلام ؛ عباس شمس الهی در دیدار با فرمانده نیروی انتظامی استان ایلام اظهار داشت: ۹۹ درصد جمعیت خانوار شهری و ۹۴ درصد جمعیت خانوار روستایی استان به شبکه گاز رسانی متصل گردیدند .

وی افزود:این گاز رسانی ها باعث  جلوگیری از مهاجرت روستاییان و رونق روستاها، مهاجرت معکوس، صرفه جویی و درآمد اقتصادی ناشی از جایگزینی مصرف سوخت های مایع و جلوگیری از قاچاق سوخت مرزی  را به دنبال دارد.

شمس الهی یادآور شد : با ابلاغ مصوبه تکمیلی وزارت نفت در افزایش سرانه گازرسانی به شهرها و روستاهای مرزی در ۲ سال گذشته، تعداد زیادی از روستاهای مرزی استان شامل روستاهای مرزی در شهرستان های دهلران و مهران و بخش بولی در شهرستان چوار که قبل از این توجیه اقتصادی گازرسانی طبق مقررات جاری نداشتند، گازدار شدند.

فرمانده انتظامی استان ایلام  نیز در این دیدار گفت: طبق فرمایش مقام معظم رهبری همه باید در تامین امنیت مشارکت کنند که در این راستا عملکرد شرکت گاز استان ایلام در گازرسانی به روستاها و بخش های محروم بخصوص روستاهای مرزی منجر به کاهش مهاجرت آنان شده است.

سرهنگ القاصی مهر افزود: با گازرسانی به روستاهای مرزی، این مجموعه در تامین امنیت پایدار مناطق مرزی مشارکت کرده که قابل تقدیر و قدردانی است./م

بیشتر بخوانید:

81 درصد شهرستان هلیلان از نعمت گاز برخوردار هستند

حل مشکلات گازرسانی به پهله و میمه شهرستان دهلران در دستور کار قرار دارد

سیروان به شهرستان های سبز استان ایلام می پیوندد

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار