استاندار ایلام؛
استاندار ایلام گفت: صدور مجوزها و هماهنگی‌های لازم با سرمایه گذاران باید در سریع‌ترین زمان ممکن شد.
کد خبر: ۹۳۵۱۰۳
تاریخ انتشار: ۰۷ بهمن ۱۳۹۹ - ۰۹:۲۵ 26 January 2021

 به گزارش تابناک ایلام؛قاسم سلیمانی دشتکی اظهار داشت: اگر سرمایه گذار بتواند ۶۰ درصد سرمایه را با خود داشته باشد اعطای تسهیلات روان تر اجرایی خواهد شد.

استاندار ایلام ضمن اینکه خواستار همکاری دستگاه‌های اجرایی با سرمایه گذاران شد بر اهلیت سرمایه گذار تاکید کرد و عنوان کرد: سرمایه گذار واقعی باید بین ۵۰ تا ۶۰ درصد سرمایه مورد نیاز برای پروژه را در اختیار داشته باشد و ما نیز از طریق بانک‌ها باقی مانده سرمایه گذاری را به صورت تسهیلات در اختیار او قرار دهیم.

وی در ادامه یکی از موانع مهم بر سر راه سرمایه‌گذاری بروکراسی اداری عنوان کرد و گفت: به طور مثال هماهنگی‌های اولیه برای اجرای این پروژه از مهر ماه امسال آغاز شده و تاکنون بیش از چهار ماه این روند ادامه دارد و هنوز حجم بالایی از مجوزها و هماهنگی‌ها صورت نگرفته است.

دشتکی سلیمانی  گفت: البته تلاش‌های زیادی برای شکستن سد بروکراسی در استان انجام داده‌ایم و خوشبختانه تا حدود زیادی این مسئله رفع شده است.

وی  به یکی دیگر از مشکلات بر سر راه سرمایه گذاری اشاره کرد و گفت: معارضین زمین مانع دیگر بر سر راه سرمایه گذاری در مناطق کم‌تر توسعه یافته است که در این زمینه مردم بایست تعامل و همکاری بیشتری داشته باشند./u

بیشتر بخوانید:

تمام توان خود را در راستای جلوگیری از تعدیل نیرو در این استان بکار خواهیم گرفت

درختان اکالیپتوس سرمایه‌ای کم نظیر در استان ایلام

تعریف ۲۷ هزار میلیارد تومان پروژه اقتصادی در استان ایلام

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار