معاون امور صنایع سازمان صمت ایلام:
ولی باج معاون امور صنایع سازمان صمت ایلام، از بازگشت ۱۹ واحد تولیدی راکد از ابتدای امسال تاکنون به چرخه تولید خبر داد.
کد خبر: ۹۳۴۷۹۵
تاریخ انتشار: ۰۶ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۱:۴۰ 25 January 2021

به گزارش تابناک ایلام؛ ولی باج معاون امور صنایع سازمان صمت ایلام ضمن تأکید بر تداوم پیگیری برنامه‌ها و تکالیف ابلاغی وزارت صمت در خصوص بازگردانی واحد‌های غیرفعال و راکد به چرخه تولید، اظهار کرد: در سال جهش تولید بازگردانی ۲۵ واحد غیر فعال به چرخه تولید و فعالیت، جزء مهمترین برنامه‌های وزارت صمت برای استان بوده است و با پیگیری‌های به عمل آمده تاکنون آغاز به کار مجدد ۱۹ واحد صنعتی محقق شده است.

وی با قدردانی از تلاش سایر دستگاه‌های متولی در تحقق این امر، افزود: در تلاشیم با حمایت و مساعدت قوه قضائیه، دستگاه‌های نظارتی و سایر دستگاه‌های اجرایی تا پایان امسال تمامی ۲۵ واحد تعیین شده به چرخه تولید بازگردند.

معاون امور صنایع سازمان صنعت، معدن و تجارت ایلام با بیان اینکه احصاء مشکلات واحد‌های صنعتی به صورت مستمر در قالب جلسات هفتگی کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید با جدیت دنبال می‌شود، تصریح کرد: به منظور کمک به بازگشت به تولید، تسهیلات مورد نیاز واحد‌ها در قالب تسهیلات تبصره ۱۸ و رونق تولید به واحد‌های تولیدی تخصیص یافته است و درجذب تسهیلات عملکرد موفقی داشته ایم.

او با تأکید برنامه ریزی در جهت رفع موانع تولید، ادامه داد: در تحقق تداوم فعالیت واحد‌های تعطیل تمامی اعضاء کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید وهمچنین اقتصاد مقاومتی و اقتصادمقاومتی قوه قضائیه کمک حال واحد‌های صنعتی بوده اند.

باج ضمن اعلام آمادگی سازمان صمت استان در پیگیری رفع مشکلات تولید ازمدیران واحد‌های راکد و تملیک شده دعوت به عمل آورد که به منظور راه اندازی مجدد واحد‌های تولیدی به این سازمان مراجعه کنند./ح

 

بیشتر بخوانید

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار