مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای ایلام خبر داد ؛
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای ایلام گفت: از آغاز اجرای طرح توزیع لاستیک با نرخ مصوب دولتی در سال ۹۷ تاکنون بیش از ۲۵ هزار حلقه لاستیک توسط مالکان ناوگان در استان جذب و خریداری شده است.
کد خبر: ۹۳۴۷۷۵
تاریخ انتشار: ۰۶ بهمن ۱۳۹۹ - ۰۹:۲۲ 25 January 2021

به گزارش تابناک ایلام ؛ نورالله دلخواه  اظهار داشت :از ابتدای سال جاری تاکنون،4 هزار و524 حلقه لاستیک بین ناوگان جاده ای با ارز دولتی وارد استان شده  و در اختیار  رانندگان قرار گرفته است.

وی افزود: :مالکان ناوگان عمومی حمل و نقل بار و مسافر جاده‌ای سنگین و نیمه سنگین می‌توانند با در دست داشتن مدارک متعلق به خود و وسیله نقلیه شامل کارت هوشمند ناوگان، کارت ناوگان و برگ سبز مالکیت ناوگان نسبت به دریافت لاستیک مورد نیاز به نرخ مصوب با مراجعه به اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اقدام کنند.

دلخواه با اشاره به اینکه این لاستیک ها بر اساس ضوابط قانونی مصوب در کارگروه تنظیم بازار کشور و استان توزیع شده است ،بیان داشت : تاکنون بیش از ۸۶ درصد سهمیه لاستیک در استان جذب و در اختیار رانندگان قرار گرفته است .

وی یادآور شد : لاستیک‌های توزیع شده دولتی در استان در اندازه های مختلف ۱۲ - ۲۴ ، ۳۸۵ و ۳۱۵ خودروهای سنگین و نیمه سنگین می باشند ./م

بیشتر بخوانید :

بیش از ۳۹۰۰ حلقه لاستیک بین رانندگان استان ایلام توزیع شد

صدور 3 هزار و 844 حواله لاستیک دولتی برای رانندگان ایلامی /۳۰۰ راننده در استان تسهیلات کرونا دریافت کردند
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار