سرپرست اداره ورزش و جوانان شهرستان دهلران:
سرپرست اداره ورزش و جوانان شهرستان دهلران: با اشاره به نقش ورزش در نشاط و شادابی جامعه گفت: می طلبد که تمامی مسئولین در جهت حمایت از ورزشکاران اقداماتی لازم و شایسته انجام دهند.
کد خبر: ۹۳۴۵۰۰
تاریخ انتشار: ۰۵ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۱:۵۰ 24 January 2021

به گزارش تابناک ایلام؛ غلامرضا شامحمدی سرپرست اداره ورزش و جوانان شهرستان دهلران، در دیدار با رئیس شرکت پتروشیمی شهرستان دهلران ، ضمن تبریک فرا رسیدن دهه مبارک فجر، به نقش ورزش در نشاط و شادابی جامعه اشاره کرد و گفت: با توجه به استعدادها ، پتانسیل ها ، قهرمانان و تیم‌های ورزشی حاضر در لیگ استان ، این امر را می‌طلبد که تمامی مسئولین در جهت حمایت از این ورزشکاران اقداماتی لازم و شایسته انجام دهند.

او ادامه داد: شرکت پتروشیمی دهلران می‌تواند با اختصاص و تامین مالی ورزش شهرستان، گامی در جهت تحقق اهداف این اداره که همان کسب عناوین و مقام‌های قهرمانی در سطوح بین المللی است بردارد.

درگاه رئیس شرکت پتروشیمی شهرستان دهلران در ادامه این جلسه، عنوان داشت: دید شرکت پتروشیمی و مسئولین این شرکت به ورزش مثبت بوده و افق روشنی را برای پیشرفت ورزش شهرستان پیش بینی می شود.

او در خصوص همکاری و مساعدت‌های مالی به ورزش قول مساعد داد و اظهار کرد: تمام تلاش ما در جهت تحقق اهداف عالیه ورزش شهرستان می‌باشد./ح

 

بیشتر بخوانید

تیم فوتسال دختران دانشگاه آزاد ایلام قهرمان کشور شد

کسب مدال طلای کشور توسط رزمی کارایلامی

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار