معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش استان البرز با یادآوری اینکه آموزش حضوری برای دانش آموزان در مدارس اجباری نیست، گفت: تصمیم گیری در خصوص نحوه اجرای این طرح با توجه به شرایط مدرسه و حتی کلاس‌ها بر عهده شورای مدرسه است و الزامی در این خصوص وجود ندارد.
کد خبر: ۹۳۴۲۳۹
تاریخ انتشار: ۰۴ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۱:۱۸ 23 January 2021

آموزش مجازی از۵۰ درصد بازدهی برای دانش آموزان برخوردار است

به گزارش «تابناک البرز» یونس جاوید نسب با اشاره به ضرورت آموزش حضوری به دانش آموزان پایه اول و دوم ابتدایی اظهار کرد: شکل و شیوه آموزش برای دانش آموزان پایه‌ اول و دوم ابتدایی بسیار مهم است و آموزش حضوری و ارتباط چهره به چهره با معلم موثرترین نوع آموزش برای این دانش آموزان است.

وی ادامه داد: آموزش مجازی برای این دانش آموزان حتی در صورت وجود بهترین شرایط و زیرساخت‌ها، از ۵۰ درصد بازدهی برخوردار است.

وی افزود: با شیوع کرونا در سال گذشته دانش آموزان پایه اول که امسال پایه دوم هستند، از فرصت آموزش حضوری محروم شدند و آموزش کیفی لازم انجام نشد.

این مسئول تاکید کرد: دانش آموزان پایه اول امسال نیز در چهار ماه گذشته از آموزش حضوری بهره مند نشدند و خانواده‌ها، معلمان و دانش آموزان برای ارتقای کیفیت آموزش درخواست برپایی کلاس‌های درس را داشتند.

معاون آموزش ابتدایی استان البرز با بیان اینکه از روز چهارشنبه اول بهمن ماه، آموزش به صورت حضوری در پایه‌های اول و دوم  از سرگرفته شده، گفت: با توجه به گروه بندی انجام شده در مدارس، شاهد حضور ۱۰ تا ۲۰ درصد از دانش آموزان در کلاس‌های درس هستیم.

وی با اعلام اینکه آموزش و پرورش استان البرز آمادگی برگزاری کلاس‌های حضوری برای دانش آموزان پایه های اول و دوم را  دارد؛ بیان کرد: با وجود رعایت موارد بهداشتی در مدارس، همچنان دل نگرانی برای حضور  دانش آموزان در مدرسه برای خانواده‌ها وجود دارد و در صورت ایجاد اعتماد به مدرسه و جامعه با همکاری رسانه‌ها، مشارکت دانش آموزان در مدارس بیشتر خواهد شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار