رئیس هیات موتورسواری و اتومبیلرانی کرمانشاه از برگزاری مسابقات اسلالوم(مهارت‌‎های فردی) اتومبیلرانی چند جانبه در مجموعه ورزشی 15 خرداد خبر داد.
کد خبر: ۹۳۴۲۳۷
تاریخ انتشار: ۰۴ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۱:۱۹ 23 January 2021

به گزارش خبرگزاری تابناک کرمانشاه به نقل از ایسنا،محمدجواد کرانی بااشاره به حضور ورزشکاران چهار استان غرب کشور در این رقابت ها، اظهار کرد: بیش از 35 شرکت کننده از استانهای کرمانشاه، لرستان، ایلام و همدان در این رقابت ها حضور داشتند.

وی تصریح کرد: رقابت ها در پنج کلاس و در دو بخش خانم ها و آقایان و بدون حضور تماشاگران برگزار شد.

رئیس هیات موتورسواری و اتومبیلرانی کرمانشاه در ادامه بااشاره جایگاه مطلوب کرمانشاه در رشته اسلالوم در کشور، گفت: درحال حاضر بهترین مربیان این رشته را همچون احسان شهسواری در اختیار داریم که باعث رشد و ارتقاء اسلالوم کرمانشاه شده اند.

وی افزود: اسلالوم رشته‌ای همگانی است که می تواند نقش مهمی در ارتقاء سطح رانندگی مردم و کاهش تصادفات داشته باشد.

کرانی افزود: باتوجه به اینکه طی یازده ماه گذشته اسلالوم کرمانشاه به دلیل شیوع بیماری کرونا تقریبا نیمه تعطیل بود، برگزاری این رقابت ها باعث ایجاد انگیزه و نشاط و پویایی بین جوانانی خواهد شد که در این رشته فعالیت می کنند و ترغیبی برای ورود جوانان دیگر به این رشته خواهد بود.

وی تاکید کرد: از سال گذشته برنامه ریزی داشتیم تا بتوانیم یک دوره آموزش رایگان اسلالوم را برای عموم مردم برگزار کنیم، اما متاسفانه شیوع بیماری کرونا باعث شده تا فعلا این طرح اجرایی نشود.

رئیس هیات موتورسواری و اتومبیلرانی استان در ادامه از پیشرفت خوب آکادمی بین المللی موتورسواری و اتومبیلرانی کرمانشاه خبرداد و گفت: اقدامات برای راه اندازی این آکادمی در مجموعه ورزشی 15 خرداد به خوبی پیش می رود و با راه اندازی آن آموزش رشته های مختلف اتومبیلرانی به علاقمندان به این رشته ها در کرمانشاه بصورت آکادمیک و علمی انجام می شود و از بین آنها استعدادیابی برای حوزه قهرمانی خواهیم داشت.

مسابقات اسلالوم(مهارت های فردی) اتومبیلرانی چند جانبه با همکاری هیات موتورسواری و اتومبیلرانی استان و کانون جهانگردی و اتومبیلرانی برگزار شد.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار