مدیر کل راه و شهرسازی استان ایلام؛
مدیر کل راه و شهرسازی استان ایلام با اشاره به اینکه پروژه راهسازی قاضی خان - بدره هم اکنون در مراحل پایانی کار قرار دارد، گفت: با تکمیل این طرح راهسازی مسیر شهرستان سیروان به بدره ۱۰۰ کیلومتر کوتاه تر می شود.
کد خبر: ۹۳۳۸۳۷
تاریخ انتشار: ۰۳ بهمن ۱۳۹۹ - ۰۹:۴۵ 22 January 2021

 به گزارش تابناک ایلام؛علی اصغر کاظمی از افتتاح راه ارتباطی سیروان – بدره ( قاضی خان- بدره) تا پایان سال جاری خبر داد و گفت: احداث این راه ارتباطی یکی از پروژه های مهم استان است که مسیر ارتباطی دو شهرستان سیروان و بدره را بیش از ۱۰۰ کیلومتر کوتاهتر خواهد کرد.

وی افزود: طول کل محور ۱۳ کیلومتر است که ۶ کیلومتر آن از سمت شهرستان سیروان تکمیل شده است.

مدیرکل راه و شهرسازی ایلام تاکید کرد: حجم عملیات راه سازی در هفت کیلومتر بعدی با توجه به وضعیت کوهستانی و رودخانه بزرگی که در مسیر قرار دارد بسیار زیاد بود که برای اجرای آن یک تونل به طول ۲۰۰ متر حفاری و تکمیل شد.

کاظمی یادآور شد: همچنین احداث پل بزرگ جابر نیز در این مسیر با هشت دهنه ۲۰ متری تکمیل و به پایان رسیده است.

وی اضافه کرد: حدود ۲۰ پل دیگر در مسیر احداث، عملیات روسازی مسیر تکمیل شده و هم اکنون سه کیلومتر نیز آسفالت گردیده و آسفالت مابقی مسیر نیز با مساعد شدن شرایط جوی انجام خواهد گرفت.

مدیرکل راه و شهرسازی ایلام افزود: با تکمیل این پروژه راهسازی بین چرداول به سیروان (سرتنگ- هلسم) این مسیر تبدیل به محور دوم ارتباط استان‌های کرمانشاه به جنوب استان ایلام و استان خوزستان خواهد شد./ع

 

 

 

ایرنا

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار