فرمانده انتظامی استان ایلام:
فرمانده انتظامی استان ایلام از اجرای طرح ذوالفقار در ایلام خبر داد و گفت: با اجرای این طرح، شاهد افزایش ۳۸درصدی کشفیات سرقت بوده‌ایم.
کد خبر: ۹۳۳۸۳۵
تاریخ انتشار: ۰۳ بهمن ۱۳۹۹ - ۰۸:۴۵ 22 January 2021

به گزارش تابناک ایلام به نقل از پایگاه خبری پلیس، "دلاور القاصی مهر"، فرمانده انتظامی استان ایلام از اجرای طرح ارتقای امنیت ذوالفقار در استان ایلام خبر داد و اظهار داشت: با اجرای این طرح شاهد افزایش 38 درصدی کشفیات سرقت بوده‌ایم.

فرمانده انتظامی استان ایلام گفت: ارتقای امنیت شهروندان و ناامن کردن محیط برای افراد هنجارشکن و مخل نظم و امنیت موجود استان ما را بر آن داشت تا طرح ذوالفقار را در استان به مرحله اجرا درآوریم و در این طرح برخورد با وقوع سرقت‌های خرد به‌عنوان اولویت موردنظر قرار گرفت.

وی افزود: برای تحقق اولویت طرح ذوالفقار با توجه به جغرافیای جرائم حادث‌شده و بهره‌مندی از توان پلیس با همراهی مردم توانسته‌ایم علاوه بر انهدام باند سارقان کشفیات متنابهی نیز داشته باشیم.

وی کشف 16 دستگاه خودرو و موتورسیکلت سرقتی را از نتایج اجرای طرح ذوالفقار در استان ایلام عنوان کرد و گفت: افزایش کشفیات و تحویل اموال مکشوفه به مالباختگان علاوه بر امیدآفرینی برای شهروندان و ناامنی برای هنجارشکنان امنیت پایدار را در استان ایلام به وجود خواهد آورد.

فرمانده انتظامی استان ایلام در ادامه به هنجارشکنان هشدار داد و گفت: افراد متخلف، قانون‌گریز و هنجارشکن بدانند که تور پلیس هرجا و در هر مکان آنان را صید خواهد کرد و تحویل مراجع قانونی خواهد داد./ع

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار