مدیرکل کمیته امداد استان ایلام گفت: ایجاد کار و شغل بر اساس ایده های نوین و امروزی از مهم ترین برنامه ها و اهداف این نهاد در راستای توانمندسازی خانواده های مددجویان استان است.
کد خبر: ۹۳۳۸۲۶
تاریخ انتشار: ۰۳ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۰:۱۵ 22 January 2021

به گزارش تابناک ایلام، قنبر موسی نژاد بیان کرد: ورود کمیته امداد به عرصه‌های نوین اشتغالزایی برای مددجویان جویای کار به خاطر تجربه و توانایی‌های این نهاد و استعدادهای شناسایی شده مددجویان در عرصه کار آفرینی صورت می‌گیرد.

وی تصریح کرد: کمیته امداد برای عملیاتی کردن چنین برنامه‌ها و پروژه‌هایی از توان نخبگان، مخاطبین دارای استعداد کمیته امداد و همچنین برخی دستگاه‌های اجرایی استان و نیز شرکت‌های فناوری و شتاب دهنده‌های موفق استان بهره گیری خواهد کرد.

مدیرکل کمیته امداد استان ایلام با عنوان اینکه هدف این نهاد از برگزاری رویدادهای علمی و کارآفرینی و دومین استارت آپ ویکند شناسایی استعدادهای کارآفرینی نخبگان مورد حمایت کمیته امداد است، تصریح کرد: در این زمینه از صاحبان ایده‌های نوین و امروزی در زمینه اشتغال حمایت خواهد کرد.

موسی نژاد با عنوان اینکه در این رویداد، تعداد ۸ تیم از ۵ شهرستان استان حضور داشته و به صورت مجازی با هم رقابت خواهند کرد، تصریح کرد: هدف این است که الگوی جدیدی را در زمینه کارآفرینی در استان و کشور ایجاد و توسعه داده و کمیته امداد استان ایلام به همین منظور قصد دارد در آینده میزبان استان‌های غرب کشور باشد.

مدیرکل کمیته امداد استان ایلام در ادامه به فعالیت‌های کمیته امداد در عرصه تولید فرش دستباف اشاره کرد و گفت: فرش بافی کمیته امداد چند سالی است که شهرت جهانی پیدا کرده است و تحت عنوان الگوی احسان در سازمان علمی، فرهنگی یونسکو در سازمان ملل متحد به عنوان یک الگوی کارآفرینی موفق و جهانی به ثبت رسیده است.

حمایت اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان از طرح‌های نوین

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان ایلام نیز در این رویداد مجازی در سخنانی گفت: این اداره کل همواره تلاش کرده است که نقش تسهیل گری در برگزاری رویدادهای علمی را ایفا کرده و همواره از صاحبان ایده و فارغ التحصیلان دانشگاهی حمایت کرده است.

عباس بیرامی با عنوان اینکه کمیته امداد از دستگاه‌هایی است که در عرصه‌های نوین اشتغالزایی به خوبی ورود کرده است، گفت: اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان این آمادگی را دارد که با کمیته امداد در این زمینه همکاری و در زمینه پرداخت تسهیلات اشتغالزایی به متقاضیان این عرصه نیز همکاری کند./ع

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار